Tent: Secret Jardin DarkRoom 120 - €139/€189
Strain: Special Queen x3
Lights:
HPS - Gavita - €39/€49 (400w/600w)
MH - Superveg - €39/€59 (400w/600w)
Ballast: Gavita - €175/€205 (400w/600w)
---> Is een digitale ballast, is er reden om voor een analoge te gaan (behalve iets goedkoper?)
Hood: €20-€30
Ventilation: 125mm 300m/h - €79
Carbon Filter: Can Original 300m/h - €39
Pots: 1L - 11L - x5
---> Gewone, plastic potten? Of is het echt een must om voor smart pots te gaan?
Soil: Hier was me in de growshop verteld, eventueel 3 weken voorbemest voor de seedlings (denk dat ze Plagron Growmix voorstelden?) en daarna verder op lightmix + nutes
Graag had ik eventueel bio gegroeid, en las ik online voor eventueel: 3 Weken Lightmix, daarna overschakelen op Batmix, gemengd met 30% perlite om de grond losser te maken en dan na 3 weken met nutrients aanvullen
---> Klinkt die Bio course ok? Of toch maar beter voor wat de growshop aanraadde gaan?
Nutrients: Plagron x3
En dan een hoop kleine spullen natuurlijk:
Handschoenen, schaar, 1 - 2 ventilators, plastic onderzeil, stone wool voor het ontkiemen?, thermometer, PH-meter, hygrometer?
Verder nog essentiele dingen die ik vergeten ben? Tips zijn erg welkom.
Ga proberen een mooie grow journal bij te houden ook, so stay tuned!
Grts
Strain: Special Queen x3
Lights:
HPS - Gavita - €39/€49 (400w/600w)
MH - Superveg - €39/€59 (400w/600w)
Ballast: Gavita - €175/€205 (400w/600w)
---> Is een digitale ballast, is er reden om voor een analoge te gaan (behalve iets goedkoper?)
Hood: €20-€30
Ventilation: 125mm 300m/h - €79
Carbon Filter: Can Original 300m/h - €39
Pots: 1L - 11L - x5
---> Gewone, plastic potten? Of is het echt een must om voor smart pots te gaan?
Soil: Hier was me in de growshop verteld, eventueel 3 weken voorbemest voor de seedlings (denk dat ze Plagron Growmix voorstelden?) en daarna verder op lightmix + nutes
Graag had ik eventueel bio gegroeid, en las ik online voor eventueel: 3 Weken Lightmix, daarna overschakelen op Batmix, gemengd met 30% perlite om de grond losser te maken en dan na 3 weken met nutrients aanvullen
---> Klinkt die Bio course ok? Of toch maar beter voor wat de growshop aanraadde gaan?
Nutrients: Plagron x3
En dan een hoop kleine spullen natuurlijk:
Handschoenen, schaar, 1 - 2 ventilators, plastic onderzeil, stone wool voor het ontkiemen?, thermometer, PH-meter, hygrometer?
Verder nog essentiele dingen die ik vergeten ben? Tips zijn erg welkom.
Ga proberen een mooie grow journal bij te houden ook, so stay tuned!
Grts
Comment