ik heb me zaad ontkiemt en potten gevuld met aarde maar nu is me vraag zet ik nu eerst de aarde zeiknat voor te planten of hou ik de aarde droog voor te planten dringend
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
potten vullen met aarde hoeveel water toevoegen voor men gekiemde zaadje plaars
Collapse
X
-
Re: potten vullen met aarde hoeveel water toevoegen voor men gekiemde zaadje plaars
Als je je zaden in een pot stopt na het kiemen van je zaadjes maak je 1st je aarde wat vochtig dmv watergift je potten.
Dus niet zeiknat maar je watergift geven zodat je pot wat water heeft, je aarde is vers en wat vochtig van zichzelf uit een zak aarde, dus een beetje bevochtigen xtra en genoeg zo.
Nu afwachten en zorg dat je zaadjes niet te diep plant, een 3 tot 5 cm is voldoende .
Nog ff en jij zult wat boven zien komen, veel geluk .The seeds of today are the flowers of tomorrow
Comment
-
Re: potten vullen met aarde hoeveel water toevoegen voor men gekiemde zaadje plaars
Voordat je je zaadje in de aarde doet , water je eerst de potten in met 10 % van de inhoud. Hier kan ook eventueel wortelstimulator bij. Dit laat je op +\_ 20 graden een dag staan. Volgende dag zaadje ongeveer 1 cm onder de aarde. 2 dagen de toplaag vochtig houden met een spuit . Plantje boven dan een paar dagen geen water. Zaailingen houden niet van natte voetjes.suc6. Gr JBKeep em green
Comment
-
heb methode gedaan eerst nat maken dan dag wachten alle zaden zijn mooi boven gekomen
en zijn nu bezig met tweede internode nog weekje voorgroei en dan in bloei het gaat over vier keer lemon skunk van greenhouse en 1maal amnesia van huismerk wietzaadjes.nl ik zoe graag de lst methode thoepassen maar moet ik die dan al buigen voor mijn bloei of enkel tijdens bloei en blijven buigen tot hij stopt met groeien en er zichtbare bloei is?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door riviere View Postheb methode gedaan eerst nat maken dan dag wachten alle zaden zijn mooi boven gekomen
en zijn nu bezig met tweede internode nog weekje voorgroei en dan in bloei het gaat over vier keer lemon skunk van greenhouse en 1maal amnesia van huismerk wietzaadjes.nl ik zoe graag de lst methode thoepassen maar moet ik die dan al buigen voor mijn bloei of enkel tijdens bloei en blijven buigen tot hij stopt met groeien en er zichtbare bloei is?
Comment
Comment