Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

potten vullen met aarde hoeveel water toevoegen voor men gekiemde zaadje plaars

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    potten vullen met aarde hoeveel water toevoegen voor men gekiemde zaadje plaars

    Korting op 420shop
    ik heb me zaad ontkiemt en potten gevuld met aarde maar nu is me vraag zet ik nu eerst de aarde zeiknat voor te planten of hou ik de aarde droog voor te planten dringend

    #2
    Re: potten vullen met aarde hoeveel water toevoegen voor men gekiemde zaadje plaars

    Droog en beetje water rond de plek van t zaadje

    Comment


      #3
      Re: potten vullen met aarde hoeveel water toevoegen voor men gekiemde zaadje plaars

      Als je je zaden in een pot stopt na het kiemen van je zaadjes maak je 1st je aarde wat vochtig dmv watergift je potten.
      Dus niet zeiknat maar je watergift geven zodat je pot wat water heeft, je aarde is vers en wat vochtig van zichzelf uit een zak aarde, dus een beetje bevochtigen xtra en genoeg zo.
      Nu afwachten en zorg dat je zaadjes niet te diep plant, een 3 tot 5 cm is voldoende .

      Nog ff en jij zult wat boven zien komen, veel geluk .
      The seeds of today are the flowers of tomorrow

      Comment


        #4
        Re: potten vullen met aarde hoeveel water toevoegen voor men gekiemde zaadje plaars

        Voordat je je zaadje in de aarde doet , water je eerst de potten in met 10 % van de inhoud. Hier kan ook eventueel wortelstimulator bij. Dit laat je op +\_ 20 graden een dag staan. Volgende dag zaadje ongeveer 1 cm onder de aarde. 2 dagen de toplaag vochtig houden met een spuit . Plantje boven dan een paar dagen geen water. Zaailingen houden niet van natte voetjes.suc6. Gr JB
        Keep em green

        Comment


          #5
          Re: potten vullen met aarde hoeveel water toevoegen voor men gekiemde zaadje plaars

          2 dagen geleden en geen replay. zouden ze kiemen in de blub?

          nu gat ie graven en zich verwonderen dat er nergens een zaadje te vinden is. want dat is verrot.

          Comment


            #6
            Re: potten vullen met aarde hoeveel water toevoegen voor men gekiemde zaadje plaars

            heb methode gedaan eerst nat maken dan dag wachten alle zaden zijn mooi boven gekomen
            en zijn nu bezig met tweede internode nog weekje voorgroei en dan in bloei het gaat over vier keer lemon skunk van greenhouse en 1maal amnesia van huismerk wietzaadjes.nl ik zoe graag de lst methode thoepassen maar moet ik die dan al buigen voor mijn bloei of enkel tijdens bloei en blijven buigen tot hij stopt met groeien en er zichtbare bloei is?

            Comment


              #7
              Re: potten vullen met aarde hoeveel water toevoegen voor men gekiemde zaadje plaars

              Wilmaaaaaaaaaaa
              Keep em green

              Comment


                #8
                Re: potten vullen met aarde hoeveel water toevoegen voor men gekiemde zaadje plaars

                Oorspronkelijk geplaatst door riviere View Post
                heb methode gedaan eerst nat maken dan dag wachten alle zaden zijn mooi boven gekomen
                en zijn nu bezig met tweede internode nog weekje voorgroei en dan in bloei het gaat over vier keer lemon skunk van greenhouse en 1maal amnesia van huismerk wietzaadjes.nl ik zoe graag de lst methode thoepassen maar moet ik die dan al buigen voor mijn bloei of enkel tijdens bloei en blijven buigen tot hij stopt met groeien en er zichtbare bloei is?
                Heb je foto's? Je lijkt mij wat snel te gaan.

                Comment


                  #9
                  Re: potten vullen met aarde hoeveel water toevoegen voor men gekiemde zaadje plaars

                  Lst is maar wat buigen, eender wanneer. Niks pro aan.
                  Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                  Comment


                    #10
                    Re: potten vullen met aarde hoeveel water toevoegen voor men gekiemde zaadje plaars

                    Praat je over autofowers, 2e internode wweje groei en dan bloei?
                    The seeds of today are the flowers of tomorrow

                    Comment


                      #11
                      Re: potten vullen met aarde hoeveel water toevoegen voor men gekiemde zaadje plaars

                      mag slotje op

                      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                      mag slotje op

                      Comment

                      Bezig...
                      X