image.jpgimage.jpg hallo iedereen, ongeveer 1 week geleden heb ik een zaadje dark devil auto geplant en hij ziet er nu zo uit. Hij zit in een 11 liter pot, maar ik had deze niet tot de rand gevuld. Vraag me niet waarom, het leek me toen beter wat plek over te laten. Misschien beter wel gedaan, maar nu is mijn vraag: wanneer zou ik de aarde verhogen tot de lobblaadjes? Als hij ongeveer een 2-tal weken oud is? Verdere info/tips of commentaar mag ook altijd. Ik heb jammer genoeg niet de luxe om met een kweektent en/of lampen te werken dus moet het puur op daglicht doen.
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuw plantje
Collapse
X
-
Re: Nieuw plantje
Buiten in de wind zetten helpt goed.Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.
Comment
-
Re: Nieuw plantje
Ohja wat ik me nog afvroeg over het verder vullen met aarde. Ik ga dan meer water moeten geven zodat het water de wortels wel voldoende bereikt veronderstel ik, vergroot daarmee de kans dan niet voor overbewateren? Want ik hoorde dat het kleine stukje stengel dat je ingraaft zelf nog wortels kan ontwikkelen, maar ik weet niet of dat nu een fabeltje is of niet. Lijkt me vrij sterkIt's a weird thing that you do when you make nature against the law
Comment
Comment