Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wanneer oogsten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Wanneer oogsten

    Scherp oog GHF
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #32
      Re: Wanneer oogsten

      Hahah ja die is afgelopen jaar op gegaan

      Comment


        #33
        Re: Wanneer oogsten

        hallo allemaal ik ben nu een paar weken verder en heb de 2 kleinste planten geoogst (bladeren werden geel)
        nu heb de 2 grootste nog steeds staan en ook nog binnen omdat het nog steeds enorm slecht weer is.
        Bij 1 komen er nu veel nieuwe pistels dus ik denk dat ik die nog even laat staan.
        de andere begint nu juist bruine pistels te krijgen ik denk ongeveer over 1 of 2 weken oogsten wat denken jullie?
        en zien te toppen er een beetje redelijk uit? 1 plant van die kleine waren de toppen erg fluffy.
        PS. het schoteltje met kruiden en knoflook is voor bladluis.
        hoofdtop1.jpghoofdtop2.jpgplant2.jpgtoppen2.jpgdood blad.jpgnieuwe pistels.jpg

        Comment


          #34
          Re: Wanneer oogsten

          Hoi, het is mss wat laat maar ik las in 1van u posts dat ge fosfor en kalk had gestrooid op u aarde en ze dan geel werden.
          Nu ben ik zelf een leek, maar word kalk niet gebruikt om u ph te doen stijgen/grond minder zuur te maken, naast calcium toevoegen natuurlijk? Mss is u ph toen omhoog gegaan door kalk zodat ze bepaalde dingen niet kan opnemen? Alsook ca en mg horen bij elkaar als tortelduifjes, teveel ca kan mg of fosfor tekort geven dacht ik. Nogmaals ben zelf een leek, ik lees en beantwoord post om te "proberen" meedenken en zelf iets op te steken, kan fout zijn in mn redenering.
          verslag 1, verslag 2

          Comment


            #35
            Re: Wanneer oogsten

            Het was inderdaad al wel te laat voor de plant maar niet voor mijn kennis bedankt voor de informatie ik zou er volgende keer nog is een keer naar kijken.

            Comment


              #36
              Re: Wanneer oogsten

              Indicatie voor een oogstrijpe autoflower is indd dat er wat bladeren vergelen, goed moment dus! Ik ga de mijne hopelijk ook over een week of twee kunnen oogsten :3

              Comment

              Bezig...
              X