Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Amnesia wanneer stoppen voeding

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Amnesia wanneer stoppen voeding

    Korting op 420shop
    Goeiedag,

    Ik heb een paar amnesia plantjes staan onder een LED lamp vam 300watt.ze zitten nu op Dag 76 van de bloei...wanneer moet ik stoppen met voeding geven? Ik merk dat sommige bladeren wat lichter van kleur beginnen te worden en wat slapper gaan hangen.
    Ik heb begrepen dan je naar de trichomen moet kijken als je wilt weten wanneer je moet oogsten...dit is met vergootglas die ik gekocht heb zeer slecht te zien.
    Daarintegen met de camera inzoonstand van me telefoon wel iets beter maar niet heel duidelijk...
    Kan iemand mij advies geven van hoe en wat?

    Alvast bedankt!

    Ze staan er nu zo bij: 20160609_091816.jpg20160609_091755.jpg20160609_091842.jpg20160609_091711.jpg20160609_091144.jpg

    #2
    Re: Amnesia wanneer stoppen voeding

    mooiste is de laaste week of 2 weken alleen water geven !

    het zgn SPOELEN of flushen

    das om de voedingstoffen op te heffen , en zou je dit niet doen krijg je echt wiet die met roken een scherpe smaak heeft ipv mooi zacht is.


    Ik personelijk spoel altijd anderhalve week (en geef Biobizz voeding gedurende groei en bloei en Pk 13 14 4 weken van te voren als einde in zicht komt als booster)
    sigpic
    LED there be light

    Comment


      #3
      Re: Amnesia wanneer stoppen voeding

      Ja precies dat dat spoelen daarvoor bedoelt is was me duidelijk,maar ik zit nu dus te twijfelen wanneer ikzelf bij de mijne hiermee moet beginnen...aangezien 14weken bloei normaal is wat ik begrepen heb, zit ik te twijfelen of ik ze na anderhalve week al moet gaan beginnen met spoelen...de 26e staan ze precies 14 weken in bloei namelijk...rond de 15e beginnen met spoelen dan?

      Comment

      Bezig...
      X