Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bruine vlekken op jong plantje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Bruine vlekken op jong plantje

    Korting op 420shop
    Hey, ik heb sinds een dik maandje 2 plantjes in potten met stekgrond staat. We zetten ze overdag buiten in de zon en 's nachts staan ze binnen. Momenteel hebben we ze nog niets buiten water gegeven, geen voeding dus. Onlangs kregen een paar blaadjes enkele bruine plekken halverwege het blad. Is dit een tekort aan kalk of iets dergelijks? Alvast bedankt. Hieronder foto's:
    13389243_10207837770876788_1646632918_o.jpg13390991_10207837771316799_1327918460_n.jpg13434080_10207837771156795_261086497_n.jpg

    #2
    Re: Bruine vlekken op jong plantje

    Heb je ooit planten met Voeten gezien en dat ze dan in de avond of regen weg rennen ???
    planten laat je staan verplaatsje NIET.
    Tis geen baby of kiem meer dus je zet haar over in goede pot aarde waar al voeding in zit en je plantje zal der boven op komen
    God was never on your side..

    Comment


      #3
      Re: Bruine vlekken op jong plantje

      Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
      Heb je ooit planten met Voeten gezien en dat ze dan in de avond of regen weg rennen ???
      planten laat je staan verplaatsje NIET.
      Tis geen baby of kiem meer dus je zet haar over in goede pot aarde waar al voeding in zit en je plantje zal der boven op komen
      Enerzijds heb je gelijk, maar als er toevallig kutweer s'avonds is waardoor je wietplant knakt dan is dat ook weer zonde :p

      Comment


        #4
        Re: Bruine vlekken op jong plantje

        Zolang je ze altijd buiten laat kunnen ze dat aan, ik heb wietplanten gehad van 1,2m en die hebben windstoten van 150km/u overleefd zonder schade. Gingen behoorlijk heen en weer dat wel

        Comment


          #5
          Re: Bruine vlekken op jong plantje

          Om de vraag te beantwoorden: ze staan in de modder, dan krijgen ze allerlei problemen.
          Verpotten in een ruime pot met potgrond, en effe geen water meer geven tot ze dorst hebben. Als het zo modderig blijft dan hangen ze over een paar dagen op de grond, en dan zijn ze dood.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


            #6
            Re: Bruine vlekken op jong plantje

            Hallo, Ik ben een beginner en heb 4 planten staan die 7 weken oud zijn. Mijn planten staan binnen omdat ik geen buiten heb. Woon in Spanje. Ze staan wel in het licht. Ook mijn planten hebben van die hele kleine bruine vlekjes. Geen luis. Ik geef ze water met Plagron groei. Ik weet niet of die bruine vlekjes kwalijk zijn. Het zit niet op alle planten en bladeren. Kan iemand mij raad geven. Groet Geertje1944

            Comment

            Bezig...
            X