Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hulp nodig met autoflower.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hulp nodig met autoflower.

    Korting op 420shop
    Hallo allen,

    Zou iemand mij kunnen vertellen of deze bubblegum auto's klaar zijn? Ik loop al dagen te zoeken maar kan helaas geen eenduidig antwoord vinden. Ik heb al eerder een run gedaan met super skunk auto's en die heb ik te lang laten staan. Hierdoor hadden ze eigenlijk geen potentie en wil diezelfde fout niet maken. Ik hou er daarnaast absoluut niet van om dit openbaar te zetten maar ik weet het allemaal niet meer. Er zijn zoveel meningen en adviezen dat ik dus door de bomen mn plantje niet meer zie.
    Aangegeven op de site is van zaadje tot oogst 9 weken. In totaal zitten ze nu op 10 weken. Ook hiermee kan ik vrij weinig omdat ik ook overal lees dat dat ook geen graadmeter is.

    Hierbij de foto's

    Bubble 1




    Bubble 2







    Alvast bedankt allemaal!

    Vriendelijke groet

    Waterpijpje.

    #2
    Re: Hulp nodig met autoflower.

    Die zou ik durven oogsten, persoonlijk.

    Ikzelf ben eerder zoekend naar hoe ik ze het best kan drogen en hoelang.
    Wel hele mooie toppen die je hebt.
    Handen in de lucht en groeten aan je tante...

    Comment


      #3
      Re: Hulp nodig met autoflower.

      Heldere trichomen
      Als alle trichomen op de plant nog helder/doorzichtig/transparant zijn is het te vroeg om te oogsten. De plant is nog niet op haar top en moet dus nog even bloeien.
      Heldere en melkachtige trichomen
      Als de meeste trichomen wittig beginnen te worden zou je kunnen oogsten - het resultaat zal een energiek en lekker up-high gevoel geven na het roken.
      Gele trichomen
      Als je op dit moment gaat oogsten krijg je een narcotische high.
      Grootste deel geel met wat wittige trichomen
      Als je nu zou oogsten krijg je een flink stoned gevoel in hoofd en lichaam.
      Alleen maar bruine trichomen
      Je bent te laat, de plant heeft haar beste tijd achter de rug. Als je nu oogst zul je weinig tot geen effect hebben van de thc. Jammer!
      sigpic
      LED there be light

      Comment


        #4
        Re: Hulp nodig met autoflower.

        http://steephilllab.com/lets-talk-trichomes/
        Handen in de lucht en groeten aan je tante...

        Comment


          #5
          Re: Hulp nodig met autoflower.

          Ik heb al eerder een run gedaan met super skunk auto's en die heb ik te lang laten staan. Hierdoor hadden ze eigenlijk geen potentie
          Da's erg sterk, dan moet je ze wel heel lang laten staan, want de potentie is niet zomaar weg.
          Dan heb je ze minimaal een week of 15 in bloei gehad.
          Ik denk dat het aannemelijker is dat je ze gewoon te vroeg geoogst hebt.
          2 Weken te vroeg betekend weinig potentie, 2 weken 'te laat' dan is er nog plenty potentie over.

          Bij wiet moet je altijd rekenen op een week of 7-8 bloeitijd, minimaal. Ook bij autoflowers.
          De volgende vraag gaat dus zijn: Wanneer zag je de eerste echt bloei ?
          Reken daar een week of 7-8 bij, en dan ga je pas naar de trichomen kijken.

          Wanneer oogsten. <---- Ook hier op JD hebben we daar megaveel topics over.
          Beetje lezen maat, dan had je niet publiek hoeven gaan, want wij kunnen toch geen trichomen zien.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Re: Hulp nodig met autoflower.

            Hartelijk dank jongens! Heb wat te doen dus komende week.



            Verstuurd vanaf mijn HTC One_M8 met Tapatalk

            Comment


              #7
              Re: Hulp nodig met autoflower.

              Zou hem volgende week gewoon nog laten staan
              God was never on your side..

              Comment

              Bezig...
              X