Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

HELP hoofdtop lijkt klaar de rest niet?!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    HELP hoofdtop lijkt klaar de rest niet?!

    Korting op 420shop
    Goeiemiddag,

    Nu keek ik net bij de plantjes en zag dat de trichomen van de hoofdtop behoorlijk amber kleurig zijn maar van de rest van de plant nog totaal niet....
    Ik moet nog beginnen met spoelen moet ik hier nu gelijk mee beginnen?!
    Ik weet het niet meer!!
    Graag serieus advies en tips van een kenner!

    Alvast bedankt!

    #2
    Veel gestelde vragen over het forum
    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL
    "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

    Comment


      #3
      Re: HELP hoofdtop lijkt klaar de rest niet?!

      Ja ga ze er even opzetten! Het gaat om amnesia. Ze zitten nu bijna in week 13 bloei. Ik hoop dat je het een beetje kunt zien ben benieuwd wat ik het beste kan doen. Ik geef qua voeding nu alleen bloeivoeding.20160610_204836.jpg20160610_155727.jpg20160609_091857.jpg20160609_091711.jpg

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      BTW het betreft een kweekje met 1 Led lampje...

      Comment


        #4
        Re: HELP hoofdtop lijkt klaar de rest niet?!

        Ik zou zeggen stoppen met bloeivoeding.
        Elk kerkje heeft zijn eigen bijbel.

        Comment


          #5
          Re: HELP hoofdtop lijkt klaar de rest niet?!

          Knippen zou ik zeggen,.
          Handen in de lucht en groeten aan je tante...

          Comment


            #6
            Re: HELP hoofdtop lijkt klaar de rest niet?!

            Knippen word hem niet moet nog spoelen...zit in week 13...wanneer moet ik nu beginnen met spoelen aangezien dat ook nog anderhalve week moet?

            Comment


              #7
              Re: HELP hoofdtop lijkt klaar de rest niet?!

              Ja... nu dus beginnen met spoelen. 10 dagen alleen afgezuurd water geven, dezelfde hoeveelheid als je anders geeft, en dan oogsten.
              Koop een microscoopje om de trics te checken, dan heb je een veel duidelijker beeld van hoever je staat in de bloei.

              Je planten lijken me ook wel wat gestrekt, zelfs voor amnesia. Dus ik kan me inbeelden dat niet alle buds even rijp zijn.
              Desnoods oogsten in verschillende etappes, eerst de rijpere buds afknippen en de rest nog even laten zitten aan de plant is ook een mogelijkheid.

              Comment


                #8
                Re: HELP hoofdtop lijkt klaar de rest niet?!

                Oke dan,ik ga vanaf vandaag spoelen dan! Ik ben erachter gekomen dat ik met me telefoon de trichomen prima kan checken door in de zoomen. 10% van de trichomen zijn ongeveer amber kleurig. De hoofdtop iets meer maar kan nog wel even. Ik denk dat ongeveer na 10dagen spoelen vanaf nu ik wel kan oogsten. Hierna ga ik het toch anders aanpakken qua toppen etc...heb me veel kunnen inlezen nu over amnesia...
                Dit is me 1e kweekje met LED en moet toch zeggen dat met een normale 600w lamp toch makkelijker is..

                Heel erg bedankt voor de reacties en advies iedereen!

                Comment

                Bezig...
                X