Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Indicatie hoelang nog?! Amnesia

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Indicatie hoelang nog?! Amnesia

    Korting op 420shop
    Kan iemand mij vertellen hoelang deze plantjes nog ongeveer moeten?
    Ze zitten in week 13 van de bloei.... ik geef op dit moment nog bloeivoeding...20160612_120734.jpg20160612_120804.jpg20160612_120832.jpg20160610_204836.jpg

    #2
    Re: Indicatie hoelang nog?! Amnesia

    Kijk ff in je andere topic dat je net gestart bent: https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-de-rest-niet-!

    beetje dubbel eh..
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: Indicatie hoelang nog?! Amnesia

      Bij een gelijkstand open je mss een derde? Haha. Heb het al 100 keer proberen uit te leggen, als je het zelf niet kan zien dan zien wij het op foto ook niet... Wat ik wel weet is dat je al lang moest gestopt zijn met voeden. Ze laten staan omdat je dat niet gedaan hebt heeft geen zin.

      Comment


        #4
        Re: Indicatie hoelang nog?! Amnesia

        Klopt ik had deze neergezet omdat de 1 zegt knippen...de ander zegt stoppen met voeding...weer iemand anders zegt dat ik nog een paar weken te gaan heb...vandaar...en weet niet of je die oude topics kan verwijderen?
        Ik ga in iedergeval maar stoppen met bloeivoeding dan inderdaad....

        Comment


          #5
          Re: Indicatie hoelang nog?! Amnesia

          Dus dan blijf je net zolang topics openen tot iedereen het zat is om antwoord te geven behalve die ene ?
          Je kunt ook even kijken of iemand z'n advies onderbouwt, heeftie kweekverslagen, hoe de persoon zelf wiet kweekt, en offie dat een beetje kan.

          Conclusie is dat je er even wat tijd in moet stoppen om wat kennis op te doen.
          Iemand anders kan van gewone foto's nooit zien hoe de trichomen eruit zien, dus dan is het gokken. Je kunt dat zelf veel beter zien.
          Die foto's met paars licht kan helemaal niemand iets op zien. Die staat er voor de sier bij.

          Heb je het hele topic over trichomen al doorgenomen ? (18 pagina's)
          Zo ja, dan bezit je genoeg kennis en zie je dat je al veel te lang doorgegaan bent met voeding.
          Oogsten, en goed alle blad eraf knippen, omdat dit vol met voeding zit. Daar krijg je hoestbuien van, als je dat rookt.
          Je zult de wiet ook een aantal maanden moeten curen voor het een beetje te doen is waarschijnlijk.
          Nu nog 2 weken spoelen is zinloos, ze staan al te lang.

          Next time...: pas je kweekmethode aan aan de lichtbron.
          Onder zulk licht kun je veel beter scroggen om alle toppen op gelijke hoogte te houden.
          Dan kan het licht omlaag en hangt het er veel dichter op.
          Nu krijgen alleen de bovenste 3 genoeg licht, en dat is te zien, alles is erg klein gebleven.
          Eigenlijk kun je gewoon geen grote planten kweken onder LED/spaarlampen/tneon/TL/laag vermogen HPS.
          In alle gevallen heb je veel meer opbrengst en hogere kwaliteit als je probeert alle toppen op gelijke afstand van de lichtbron te houden.

          btw. Als je toch tijd vrijgemaakt hebt, lees dan dit topic voor beginners ook even door.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          Bezig...
          X