Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Maar een uur nadat ik dit topic had geopend had ik een thread gevonden en die balletjes leken hetzelfde. En daar zeiden ze dat er niks aan de hand was en dat het gewoon opgezwollen calyxen waren. Ze zitten er pas 1-2 dagen dus de witte haren kunnen nog komen. Op internet is beschreven dat de mannelijke bolletjes banaanvormig zijn. Die van mij zijn gewoon rond zonder inkepingen.
Als ik straks thuis kom en er is nog niks met de kleine bolletjes dan verwijder ik ze is er morgen nog niks met de grote bollen dan verwijder ik die ook morgen.
Ja, maar daar zie je wel duidelijk de bruine pistel op. Die calix was dan wsl ook voorbloei en zit daar al een aantal weken en dan zwellen ze op natuurlijk. Uw balletje zit daar nog niet zo lang. Je hebt nu pas bloei. Zo'n dingen leer je wel.
Is dat van mij nou dan mannelijke bolletjes of niet? Het viel me gister pas op de dag daarvoor had ik nog niks gezien dus daarom wou ik ook nog even wachten.
Comment