Goedemiddag,
Na mijn tegen vallers van de autoflowers (white diesel haze) heb ik een tent aangeschaft.
Om mijn fout NIET nogmaals te maken kan ik jullie hulp wel een beetje gebruiken.
Ik denk dat ik bij de autos in het begin teveel water heb gebruikt of te vroeg ben begonnen 03-04.
Ik heb nu een complete blackboxsilver aan geschaft en wil het nu daarin gaan proberen.
Wat zijn de handelingen die ik moet verrichten???
Ik wil met Canna voeding gaan werken.
Heb nu Amnesia Haze zaden besteld (geen autoflower).
Aarde heb ik van Canna en 18lt potten.
Hoe kan ik ze het beste ontkiemen? Watten of een glas water leggen of direct in de aarde?
Bij de laatste manier hoe nat moet de aarde zijn en kan dat meteen in de 18lt of eerst een kweekpotje nemen?
Ik heb evt een kleine kas waar ik ze in kan laten broeien in het donker.
Wanneer onder de 600watt lamp?
Bij welke grote van het plantje kan ik ze onder de lamp zetten.
Ook las ik dat als ze gegroeid zijn tot een aantal cm dat je de hele aarde nat moet maken klopt dit?
En moet dat met voeding Wortelbooster(Rhizotonic) of gewoon water?
Moet ik daarna vanaf de waterdichte vloer water geven of gewoon vanaf bovenaf (buitenkant pot gieten)?
Wat zijn jullie bevindingen hier over?
Moet je in de tent ook een vernevelaar hebben voor het vochtgehalte of is 1x per dag met een plantenspuit nevelen genoeg om het vochtgehalte op pijl te houden?
Hoeveel graden moet het ongeveer blijven in de tent?
Vanaf daarna is het denk ik gewoon de voedingsschema van Canna aanhouden.
Vooral het begin is belangrijk voor mij vanaf ontkiemen totdat het een klein plantje is, denk namelijk dat het daar fout is gegaan bij de autoflowers.
foto`s zal ik zo even bijvoegen van de tent en spullen die ik tot zover heb.
Alvast bedankt voor alle info ik zal het hard nodig hebben gok ik.
Tips en trucs zijn welkom.
gr cdwietje
Na mijn tegen vallers van de autoflowers (white diesel haze) heb ik een tent aangeschaft.
Om mijn fout NIET nogmaals te maken kan ik jullie hulp wel een beetje gebruiken.
Ik denk dat ik bij de autos in het begin teveel water heb gebruikt of te vroeg ben begonnen 03-04.
Ik heb nu een complete blackboxsilver aan geschaft en wil het nu daarin gaan proberen.
Wat zijn de handelingen die ik moet verrichten???
Ik wil met Canna voeding gaan werken.
Heb nu Amnesia Haze zaden besteld (geen autoflower).
Aarde heb ik van Canna en 18lt potten.
Hoe kan ik ze het beste ontkiemen? Watten of een glas water leggen of direct in de aarde?
Bij de laatste manier hoe nat moet de aarde zijn en kan dat meteen in de 18lt of eerst een kweekpotje nemen?
Ik heb evt een kleine kas waar ik ze in kan laten broeien in het donker.
Wanneer onder de 600watt lamp?
Bij welke grote van het plantje kan ik ze onder de lamp zetten.
Ook las ik dat als ze gegroeid zijn tot een aantal cm dat je de hele aarde nat moet maken klopt dit?
En moet dat met voeding Wortelbooster(Rhizotonic) of gewoon water?
Moet ik daarna vanaf de waterdichte vloer water geven of gewoon vanaf bovenaf (buitenkant pot gieten)?
Wat zijn jullie bevindingen hier over?
Moet je in de tent ook een vernevelaar hebben voor het vochtgehalte of is 1x per dag met een plantenspuit nevelen genoeg om het vochtgehalte op pijl te houden?
Hoeveel graden moet het ongeveer blijven in de tent?
Vanaf daarna is het denk ik gewoon de voedingsschema van Canna aanhouden.
Vooral het begin is belangrijk voor mij vanaf ontkiemen totdat het een klein plantje is, denk namelijk dat het daar fout is gegaan bij de autoflowers.
foto`s zal ik zo even bijvoegen van de tent en spullen die ik tot zover heb.
Alvast bedankt voor alle info ik zal het hard nodig hebben gok ik.
Tips en trucs zijn welkom.
gr cdwietje
Comment