Hallo luitjes. Mijn hollands hope plantjes zijn aan het strekken. 1 is best erg de lucht in geknald.
Ze staan vanaf dag 1 buiten want ik heb geen beschikking over een lamp.
Moet ik ze uit graven en verpotten in dezelfde pot ?
En dan tot aan de lob bladeren ?
Ik gebruik stek aarde, en heb geen idee tot hoe diep de wortels al zijn. Als ik de langste terug in graaf gaat dan de stengel tot aan de lob bladeren ook wortelen ?
Anders houd ik zeer weinig ruimte over om te laten wortelen. Het zijn 3 liter potjes waar ik ze in wil voor groeien, hierna gaan ze geurilla in de volle grond namelijk.
Maar zit echt even in dubio wat nu te doen.....
Zo laten is denk ik de slechtste optie ?
Ook staan ze veel te nat door dit hondenweer, ze staan sinds maandag buiten toen ze boven kwamen. Er zitten wel gaten onderin de pot overigens.
Ze staan vanaf dag 1 buiten want ik heb geen beschikking over een lamp.
Moet ik ze uit graven en verpotten in dezelfde pot ?
En dan tot aan de lob bladeren ?
Ik gebruik stek aarde, en heb geen idee tot hoe diep de wortels al zijn. Als ik de langste terug in graaf gaat dan de stengel tot aan de lob bladeren ook wortelen ?
Anders houd ik zeer weinig ruimte over om te laten wortelen. Het zijn 3 liter potjes waar ik ze in wil voor groeien, hierna gaan ze geurilla in de volle grond namelijk.
Maar zit echt even in dubio wat nu te doen.....
Zo laten is denk ik de slechtste optie ?
Ook staan ze veel te nat door dit hondenweer, ze staan sinds maandag buiten toen ze boven kwamen. Er zitten wel gaten onderin de pot overigens.
Comment