Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vrouwelijk of manlijke cannabis

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kweektip: vrouwelijk of manlijke cannabis

    Korting op 420shop
    Heb 5 zaadjes gekocht Early skunk maar staan nu 7 weken buiten vanaf eind april maar kan niet zien of dit vrouwelijk of manlijke cannebis is .
    ik doe er een paar foto's bij van af het begin.20160521_.jpg20160618.jpg20160616_.jpg20160611_1.jpg20160611_.jpg20160604_.jpg20160603_1.jpg20160603_.jpg20160521_1.jpg20160618_1.jpg

    #2
    Re: vrouwelijk of manlijke cannabis

    Weet je wel waar je naar moet kijken, want
    ik denk dat niemand dat op deze foto's kan zien,
    als het al te zien is?

    Zien er wel mooi en gezond uit verder!

    Succes O.D.

    Comment


      #3
      Re: vrouwelijk of manlijke cannabis

      Ik zie het ook niet zo goed op de foto's.
      Best check je even dit topic dan kun je het zelf zien : https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...netje-Vrouwtje
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: vrouwelijk of manlijke cannabis

        oke bedankt maar naar 7 weken dacht ik dat moet nu wel te zien zijn maar ik kan niets ontdekken voor vrouwelijk of manlijke cannbis20160618_13.jpg20160618_132.jpg

        Comment


          #5
          Re: vrouwelijk of manlijke cannabis

          Dat lijkt een vrouw maar das zo moeilijk tezien
          God was never on your side..

          Comment


            #6
            Re: vrouwelijk of manlijke cannabis

            Dank je wel ben wat geruster nu voor het zelfde geld heb 5 mannelijke planten staan en wachten tot ze in bloei komen en dan te laat voor de tweede serie voor buiten.

            Comment


              #7
              Re: vrouwelijk of manlijke cannabis

              Je kan wat beterclose up foto maken als je bv een balletje ziet wat je verdacht vind of een oksel haartje
              God was never on your side..

              Comment


                #8
                Re: vrouwelijk of manlijke cannabis

                Waar heb je de zaden gekocht? Heb je ook echt reguliere zaden gekocht of waren ze Fem? Als ze fem waren, daar reken ik wel op, dan heb je altijd vrouwen..
                Op de foto's is het niet te zien, die zijn te onduidelijk.
                Als je googled, dan vind je honderden plaatjes. Als het daar niet op lijkt, dan is het te vroeg (dwz er is nog geen voorbloei). Je kunt het echt niet verwarren, of je moet slechts 10% zicht hebben ofzo, dan moet je echt praktisch blind zijn. Vertrouw op de plaatjes van het web, als je dat niet aan je plant herkent, dan moet je gewoon nog een aantal weken wachten. Tegen de tijd dat het zover is, dan sla je jezelf voor je kop. Zo duidelijk is het verschil tussen man en vrouw.

                Die groene spitse sprietjes, die zitten op elke plant. Die zeggen niets over het geslacht. Zelfs brandnetel heeft die sprietjes volgens mij.
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment


                  #9
                  Re: vrouwelijk of manlijke cannabis

                  De zaden heb ik gekocht bij sensi seeds maar waren mannelijk en vrouwelijk dus kunnen alle beide wezen

                  20160618_160149.jpg

                  Comment


                    #10
                    Re: vrouwelijk of manlijke cannabis

                    Als jij het, na het lezen van dat topic wat ik eerder noemde, zelf nog niet kan zien, dan kunnen wij het zeker niet zien, hoe graag we ook zouden willen.

                    nb. Buiten, met reguliere zaadjes kan dat nog wel even duren voor je het ziet.
                    Eventueel kun je een stekje eraf snijden, en die in een flesje water ergens in een kast wegstoppen met een spaarlampje op 12/12 erbij.
                    Dan zie je met een dag of 10-12 wat het is.
                    Last edited by QnQ; 20 June 2016, 06:59. Reden: omdat het kan
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment

                    Bezig...
                    X