Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wietzaden voor beginnende kweker

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Overige: Wietzaden voor beginnende kweker

Korting op 420shop
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...ginnende-plant

Re: Wietzaden voor beginnende kweker

Probeer eens de site van Azarius, Snelle levering, gratis verzending en dus goedkoop. Orginele zaden of huismerk.
    Elk kerkje heeft zijn eigen bijbel.

Comment

Ik weet nu al dat ik een aantal leden over me heen ga krijgen, but so be it...
      Wietzaadjes.nl is in mijn ogen niet de meest betrouwbare qua levering, leuk dat je een gratis zaadje krijgt, jammer dat het niet is waar je om vroeg, en er was nog een lid hier die dat was overkomen.
      Eerlijk is eerlijk over de bestelde zaadjes kan ik nog niet oordelen, die staan nog hun best te doen.
      Alle zaadjes kwamen wel uit! En de plantjes zien er wel supergoed en gezond uit!
      Het gratis zaadje waarvan ik dus niet meer weet wat het is, vertoonde wel wat vreemde verschijnselen welke mogelijk meeldauw zou kunnen zijn, dit behandeld met melk/water douches en dat lijkt goed te gaan.
      Bleek dus ook een autoflower te zijn ipv wat ik had besteld, zie mijn topics..
      Maar ga zeer zeker volgend jaar ergens anders bestellen !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pirat View Post
        Ik weet nu al dat ik een aantal leden over me heen ga krijgen, but so be it...
        Wietzaadjes.nl is in mijn ogen niet de meest betrouwbare qua levering, leuk dat je een gratis zaadje krijgt, jammer dat het niet is waar je om vroeg, en er was nog een lid hier die dat was overkomen.
        Eerlijk is eerlijk over de bestelde zaadjes kan ik nog niet oordelen, die staan nog hun best te doen.
        Alle zaadjes kwamen wel uit! En de plantjes zien er wel supergoed en gezond uit!
        Het gratis zaadje waarvan ik dus niet meer weet wat het is, vertoonde wel wat vreemde verschijnselen welke mogelijk meeldauw zou kunnen zijn, dit behandeld met melk/water douches en dat lijkt goed te gaan.
        Bleek dus ook een autoflower te zijn ipv wat ik had besteld, zie mijn topics..
        Maar ga zeer zeker volgend jaar ergens anders bestellen !
        Hey Pirat, zou je eens op mijn andere topic willen kijken en de foto's kunnen beoordelen? https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...ginnende-plant
        Daar zou je me erg mee helpen! enbedankt voor jullie advies, ik zal verder zoeken naar een goede ganja leverancier
        Last edited by Tyn420; 20 June 2016, 16:52.

Comment

freeseedsonline com, krijg je ook bij elke 3 zaden 1 gratis, en heeft zeer snelle levering. Verzonden vanuit Nederland zelf.

Comment

Freeseedsonline is zeer snel, betrouwbaar en goedkoop. Maar wil je iets hebben van een speciafiek merk? dan freedomofseeds.

Comment

https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...ms/14-Growshop

En 20 euro voor 3 fem. autoflowers inclusief verzendkosten is niet ERG duur, dat is een gemiddelde prijs.
              Als je vriend ze voor 3 stuivers kan leveren moet je ze bij hem kopen.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Jongens bedankt voor het advies!
                Ik ga vandaag nog wat wiet zaden bestellen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                  Wat een onzin, wietzaadjes is slecht omdat het gratis zaadje niet is wat je verwacht ? WTF ?
                  Als een kweker fouten maakt, is dat niet de schuld van de zaadleverancier denk ik.
                  Ik zou me schamen als ik dat soort conclusies op het net zou zetten.
                  Ik heb de afgelopen jaren, denk ik, al 60-70 soorten bij Tim van wietzaadjes besteld en nooit teleurgesteld.
                  Zelfs als je iets speciaals zoekt, wat niet op de site staat, loont het soms om hem een mailtje te sturen.
                  Ik zou me schamen als ik ergens mee adverteer en ik kan het niet waar maken...

Comment

wie is tim?

Comment

Ik geloof dat ik m'n nieuwe site voor volgend jaar wel ontdekt heb!

Ga die Groningers zeer zeker proberen volgend jaar!

Thnks for the tip !

Comment

Een gegeven peard kijkt men noch in de bek noch onder de steart!
                        sigpic it is just a flower

Comment

Je gooit de pels wel al in de kliko voordat die geschoten is. Letterlijk. Je begon in je topic al erg kwaad uit de hoek te komen, om wat vogelpoep op je blad.. Omdat je dacht dat het meeldauw was, wilde je al je planten wegsmijten. Doe je dat met kleding ook?

Je geeft een negatieve review omdat je gratis zaadje niet bevalt. Als ik het me goed herinner, is wietzaadjes daar achter aan gegaan. Voor gratis zaad, vind ik dat ontzettend veel werk. Hij geeft je een gratis zaadje ter waarde van een euro of 3-5, en investeert tijd om een oplossing te vinden, een eurotje of 10-40 aan loonkosten. Had hij ook niet kunnen doen.. Damn, er staat zelfs een disclaimer op zijn site dat hij niet verantwoordelijk is voor het geleverde product. Die heb je aangevinkt bij je bestelling.

Maar je geeft ook aan dat je de plantjes waar je wel voor betaald hebt, nog niet te beoordelen zijn. Toch is je ervaring ronduit negatief. Dat is ook adverteren met iets wat nog niet waargemaakt is, beste Pirat.

Natuurlijk is het allemaal klote, en spannend, en extra kut als het mis gaat. Maar wees effe eerlijk; als dat gratis zaadje er niet bij had gezeten, dan hadden we je niet gehoord.
                          Ik heb zelf de durban poison van wietzaadjes.nl besteld, daar heb ik trouwens wel
                          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Als je adverteert met een actie waar je bepaalde dingen in beweerd moet je dat ook nakomen!
                            Het leek me dit jaar erg leuk om te kijken wat er uit mijn keuze van planten zou komen en deze te vergelijken met elkaar.
                            Daar had ik ook best wel wat tijd aan besteed.
                            Nu blijkt dus dat ik daar mee in de maling ben genomen....
                            Ja vind ik niet leuk ! Zeg dan dat je een gratis zaadje uit de verassingsbox krijgt, ook een leuke insteek !
                            Maar niet wat er beweerd werd, ik mocht duidelijk zelf kiezen ! ......dus niet.

Weet je,...als ze gewoon sorry hadden gezegt, geen idee hoe dit kon gebeuren, ook ok....

Maar stug volhouden dat ik iets zelf verwisseld of verkeerd heb gedaan?! Ja, daar wordt ik wel pissig van!

Maar wat mij betreft einde onderwerp.

Ik bestel in het vervolg wel ergens anders.

Comment

Snap de frust maar als je je eigen topic over een half jaar nog eens terug leest snap je ook onze kant, ghehe take it eazy .

Comment

Bezig...
                              X