Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wietzaden voor beginnende kweker

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Wietzaden voor beginnende kweker

Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
    Je gooit de pels wel al in de kliko voordat die geschoten is. Letterlijk. Je begon in je topic al erg kwaad uit de hoek te komen, om wat vogelpoep op je blad.. Omdat je dacht dat het meeldauw was, wilde je al je planten wegsmijten. Doe je dat met kleding ook?

Je geeft een negatieve review omdat je gratis zaadje niet bevalt. Als ik het me goed herinner, is wietzaadjes daar achter aan gegaan. Voor gratis zaad, vind ik dat ontzettend veel werk. Hij geeft je een gratis zaadje ter waarde van een euro of 3-5, en investeert tijd om een oplossing te vinden, een eurotje of 10-40 aan loonkosten. Had hij ook niet kunnen doen.. Damn, er staat zelfs een disclaimer op zijn site dat hij niet verantwoordelijk is voor het geleverde product. Die heb je aangevinkt bij je bestelling.

Maar je geeft ook aan dat je de plantjes waar je wel voor betaald hebt, nog niet te beoordelen zijn. Toch is je ervaring ronduit negatief. Dat is ook adverteren met iets wat nog niet waargemaakt is, beste Pirat.

Natuurlijk is het allemaal klote, en spannend, en extra kut als het mis gaat. Maar wees effe eerlijk; als dat gratis zaadje er niet bij had gezeten, dan hadden we je niet gehoord.
    Ik heb zelf de durban poison van wietzaadjes.nl besteld, daar heb ik trouwens wel
    Huh wie had het over een gratis zaadje? denk even na en lees voordat je wat post, haha.

Comment

Ik heb ondertussen bij wietzaadjes, herbie en 420 besteld. Wietzaadjes alles mooi verpakt, vlot reactie en antwoord op mails. Verzending duurde iets langer maar binnen de week verstuurd. Mooi verpakt,... tevreden over mn aankoop. 2weken tussen aankoop en aankomst. Zaadjes zelf staan nog in bloei maar lijken me best ok, al heeft 1 een vreemde afwijking (ogkush auto) 1blad heeft 2stengels met de helft van vingers samen maken ze 1blad, alsof de stengel telkens in 2 gesplitst is. En platte stengels (fasciation/flatstam vermoed ik las ik ff terug es over) Als iem intresse heeft in dit fenomeen of dit herkent aan beschrijving neem ik gerust foto dees avond.

Herbie, vriendelijke kerel, vlotte service, vlug verstuurd, mails vlug beantwoord met raad, daad, en oplossing. Degelijk verpakt enz. Deze kwamen een stuk vlugger dan mn bestelling op wz.nl. dag of 4 na bestelling.

420shop iets besteld savonds laat, ochtend erna verstuurd dag erna in de bus. 2dagen na bestelling. Had ik overdag besteld mss zelfs maar 24u.

Ik denk dat geen enkele zaadbank/breeder/shop slecht zaad wil/zal verkopen... snijden ze hun eigen vingers mee op lange termijn toch? Al kan het es gebeuren, het blijft een natuurproduct.
      Vandaar ik beoordeel op snelheid, service,... wietzaadjes 8/10 herbies en 420shop 9/10
      Desjop was ik ook tevreden over, geen idee of ze zaadjes hebben 8/10

Onlinetopgarden 5/10 niet meer leverbare producten op hun site, vervangend product gekregen, na wat mails plus wat opvulling gevraagd zoals pipetten om aan hetzelfde bedrag te komen als ik betaald had. Zijn ze er toch nog erin geslaagd voor enkele euros minder pipetten enzo te geven dan afgesproken via mail.

het betrouwbare klant verhaal vind ik wat vreemd. 3zaadjes bestellen lijken me geen vreemde aankoop bij een zaadbank, en als men online een webshop heeft, verkoop je toch aan iedereen? Mss waren ze uit voorraad ofzo.
      Last edited by ergonaut; 6 July 2016, 12:14.
      verslag 1, verslag 2

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ergonaut View Post
        Ik denk dat geen enkele zaadbank/breeder/shop slecht zaad wil/zal verkopen... snijden ze hun eigen vingers mee op lange termijn toch? Al kan het es gebeuren, het blijft een natuurproduct.
        Vandaar ik beoordeel op snelheid, service,... wietzaadjes 8/10 herbies en 420shop 9/10
        Desjop was ik ook tevreden over, geen idee of ze zaadjes hebben 8/10

het betrouwbare klant verhaal vind ik wat vreemd. 3zaadjes bestellen lijken me geen vreemde aankoop bij een zaadbank, en als men online een webshop heeft, verkoop je toch aan iedereen? Mss waren ze uit voorraad ofzo.
        I like this guy....

Comment

Bezig...
        X