Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lowryder 1#

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Lowryder 1#

Dit weekend is het zo ver denk ik ...
    IK Zie heel veel amber trichomen op de bladeren rond de top.
    Maar als ik dan op de toppen zelf kijk zie ik niet direkt wat ambers tussen.
    20160711_114759.jpg20160711_114904.jpg20160711_114857.jpg20160711_114849.jpg20160711_114839.jpg20160711_114830.jpg20160711_114819.jpg20160711_114808.jpg20160711_114754.jpg20160711_114916.jpg20160711_114923.jpg

Comment

Sonde als je die nu gaat knippen maar ja schijnbaar weet je het zelf toch beter en heb je geen geduld dus info geven is eigenlijk nutteloos
      God was never on your side..

Comment

Ik luister net naar de informatie die ik hier krijg.
        3 weken zeiden ze ongeveer, dus in het weekend is het ongeveer 3 weken geleden..
        Ben gewoon bang om er telaat bij te zijn..en niks heb.
        zie overal amber trichome rond de top dus ik als beginneling zou denken dat die gereed is..
        is toch zo dat mijn toppen niet volgroeid gaan zijn omdat ik geen speciaal licht voorzie en voeding, of zie ik dit verkeerd en duurt het gewoon wat langer?
        En geduld heb ik zeker is meer onwetendheid .
        En informatie heb ik genoeg opgezocht maar praktijk is nog wat anders, ieder plant is natuurlijk anders.

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Probleem is ook ik vertrek de 22ste voor een week.
        Dacht dat die al lang klaar zou zijn.
        Dus kan ten langste wachten tot de 21ste.
        Last edited by Max420; 11 July 2016, 18:28.

Comment

Dan heb je toch nog ff?
          Mijn ervaring met oogsten is beter een weekje te laat dan een week te vroeg.
          Helemaal als je trichomen checked.

Je ziet er snel troebele bij maar als je er meer bekijkt zijn vaak de meesten gewoon nog niet klaar.

Die 9 weken van LR1 was vaak al 11 weken minimaal... laat staan met LR2

verstuurd met type machine
          Last edited by ikhebeennaam; 12 July 2016, 18:39. Reden: Vroege vingers symdroom

Comment

Echt wel nuttige informatie .
            Volgende week de 21ste dus staat deze LR1 12 weken .
            Hopelijk zal dit niet te vroeg zijn dan.
            Klopt van de trichomen zie op de blaadjes overal wel veel amber,
            maar als je dan bij de toppen zelf kijkt zie ik idd dat de meeste nog niet klaar zijn.
            Volgend jaar zal ik beter rekening houden met dit alles.

Comment

Hoi hier ben ik weer, Nu had ik 21juli om 5 uur smorgens mijn plantje omgedaan.
              Heb deze ondersteboven opgehangen op een speciaal leeggemaakte kamer waar iedere dag de ventilator heeft opgestaan en snachts de venster open.. kwam geen enkel licht binnen.
              de kamer voelde steeds koel aan maar door temperaturen van boven de 30 graden buiten,
              werd het algauw 24 graden op de kamer maar steeds het koel gevoel nog. weet dat dit een 6 tal graden te warm is, maar dit was dan ook de enige en de beste oplossing.
              Tijdens het drogen rook je niets van wietgeur (je kon er zo met je neus tegen staan)enkel als je de toppen vastpakt dat je hand een lekker geurtje had.
              Nu na 9 dagen braken de takken onder de top dus knippen maar.
              Eind resultaat: Kleine maar mooie toppen met een aangenaam geurtje,wat goed smaakt en waar je lekker stoned van word. Ik had eerder gezegd dat ik al blij was met 10 gram omdat dit zonder voeding was en achter het glas. Wel het is maar liefst 26.20 gram geworden droog, als je de grinder gebruikt komt er veel van af. Ben zeer tevreden hierover en heb nu 20 gram in een weckpot gestoken wat ik elke dag een 15 minuten verlucht de rest zal ik met veel liefde behandelen
              Moet zeggen vind hem beter dan de coffeeshop weed van 13/g welke ik vorige week gekocht heb.

Comment

Heb ook een lowryder buiten staan gehad, deze had al snel bladluis, waardoor ik lieveheersbeestjes larven had besteld .
                Na deze 'behandeling' waren ze allemaal verdwenen de larven maar ook de bladluizen echter paar weken later zat het terug vol op de grote bladeren en zag ik me genoodzaakt deze grote bladeren allemaal te verwijderen wetende dat dit niet goed voor de plant was. Dus weinig verwachtingen meer.
                Dan werd het tijd om te oogsten (week later dan binnenplant).
                Zie ik ineens dat deze weer onder de bladluizen zat en nog wat troep.
                Dus weer daalden mijn verwachtingen.
                Heb minder dan de helft kunnenredden (vooral de hoofdtop).
                Plant leek in het begin al weinig dus eigenlijk ook weinig aandacht gegoven Had een 6-7 tal uren vollezon en bij regen kon ik deze verzetten.
                Nu bij het knippen stegen mijn verwachtingen al gauw, de toppen zagen er veel voller en groter uit dan mijn binnen plant.
                een toppen wat je op professionele filmpjes wel tegen komt nu vandaag was hij droog en wauw ik al eens proeven algauw daalde mijn verwachtingen proefde meer dof en had geen smaak... toch nog 10 gram van kunnen redden.. maar oh wat ben ik blij met mijn plantje binnen totaal verschild op alle vlakken.

Comment

26 gram van een lowrider?

Dat was wel een heel sterk wietje dat je rookte onder het typen .... Zeker die lowrider? 😎

Heb je je knipafval ook meegewogen ofzo want 26 gram is echt heel veel hoor
                  Zelfs 10 gram 'mislukt' is nog heel veel voor een LR

Maar goed ... goed gedaan man!!
                  Rook ze 😃

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ikhebeennaam View Post
                    26 gram van een lowrider?

Dat was wel een heel sterk wietje dat je rookte onder het typen .... Zeker die lowrider? 

Heb je je knipafval ook meegewogen ofzo want 26 gram is echt heel veel hoor
                    Zelfs 10 gram 'mislukt' is nog heel veel voor een LR

Maar goed ... goed gedaan man!!
                    Rook ze 
                    klopt was lekker aan het roken op moment van typen .

26 gram, zeker niet verwacht maar was dan ook wel enorm groot voor een LR.
                    (En nee toppen zijn mooi geknipt zonder takken of uitstekende bladeren)
                    Als hij dagelijks buiten in de volle zon zou staan zouden de toppen wellicht veel groter zijn geworden maar de plant zelf veel kleinder dus zal wel beetje in evenwicht blijven.

Bij ieder zijtak haalde ik ongeveer 1.50 gram af naarmate verder naar de hoofdtop werd dit wel meer .
                    Zal morgen eens foto posten van de binnen en buiten LR toppen .
                    Geen dikke toppen, maar dat hoeft zeker geen nadeel te zijn .

Toch een beetje trots om mijn eigen 'BIO' wietje te blowen
                    Jij ook laat het smaken!
                    Last edited by Max420; 3 August 2016, 18:31.

Comment

Zo even wat eindfoto's uploaden .

Hier wat ik bewaard heb, Links de LR binnen rechts LR buiten. 20160804_130226.jpg (20G & 5-6G)
                      Rest had ik opzij gelegd voor al te roken en wat aan me kameraden te laten proeven natuurlijk.

Enkele foto's van LR Buiten: voor het knippen--> 20160726_180735.jpg

20160730_181411.jpg 20160727_202309.jpg 20160804_130256.jpg

LR Binnen: 20160727_202344.jpg 20160725_220948.jpg 20160804_130355.jpg 20160804_130422.jpg

Verschil binnen en buiten top: 20160804_130459.jpg
                      Attached Files
                      Last edited by Max420; 4 August 2016, 23:51.

Comment

Leuk dat verschil tussen binnen en buiten, geniet ervan.

Comment

Ziet er goed uit!

Comment

Bezig...
                          X