Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat is hier aan de hand?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Wat is hier aan de hand?

Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
    HUH wat is de vraag?
    Ik heb het ook 3x gelezen. Dacht dat ik teveel ballonnen geconsumeerd had.

Comment

En verder

GEDULD en nog is GEDULD
      sigpic
      LED there be light

Comment

Goed gezien Stemma.
        Inderdaad, totaal geen strek of beweging in te krijgen!
        Ze staan op het balkon dus van teveel wateroverlast is geen sprake..
        Ik kweek eigenlijk alleen maar binnen dus leek me het leuk om het verschil eens te zien tussen binnen en buiten kweek.
        Vandaar dat ik er twee binnen en buiten heb staan. Binnen staan ze onder de lamp zo kan ik het hele jaar kweken.
        Die binnen staan heb ik gisteren ook maar buiten gezet maar mijn verwachting geeft me geen goed gevoel.
        Ik zal de komende weken hier nog een paar foto's plaatsen en kijken wat ervan is geworden................

Comment

Comment

1. ja dat kan.
            2. Ja zou ik gewoon doen. Leuk om mee te experimenteren.
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Dat is mooi van de zadenverkoper Ipie!
              Welke shop was het, want complimentjes mogen best worden uitgedeeld☺

En wat LR2 zegt, gewoon allebei doen.
              Heb eergisteren ook nog wat afjes gezaaid.
              Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Comment

Dat was het dan......

Maar goed, na ruim vier weken dit resultaat ik verwacht er ook niets meer van ( al laat ik ze wel staan) de plantjes!
                  Alles geprobeerd maar geen beweging in te krijgen!!
                  Dus toch duidelijk een probleem met het zaad geweest!

De nieuwe zaadjes ( helaas nog geen foto, camara defect) gaan als een speer!!
                  Nogmaals mijn dank waar ik het besteld had, gratis zaad toegezonden gekregen zoals ik vermeld had!
                  Hier nog twee slechte foto's die ik gisteren genomen heb van de oude plantjes, weinig of geen verschil te zien...
                  Wachten op een wonder?!?
                  .005.jpg001.jpg

Ps. Ik ben een leek met de pc. en ben al blij dat deze oude man Dit hier met veel pijn en moeite kan plaatsen....

Comment

Staan die nieuwe planten - die groeien als een speer - in dezelfde soort aarde van je probleem meisjes ?
                    Erg veel zie ik niet op je foto door de sterke belichting op de bladeren. Wel is er iets fout met de grond denk/voel/gok ik.

Comment

Bedankt voor je reactie Tjirp!

Ja staan in dezelfde grond. Kweek altijd al jaren met kokosgrond.
                      Ook de grond uit hetzelfde pak wat ik gekocht heb dus lijkt me sterk dat het dar aan ligt toch?
                      Jammer dat mijn camara het heeft begeven dus meer informatie heb ik eigenlijk niet op dit moment.
                      Ik heb nog een oude nokia telefoon waar ik geen foto's mee kan maken maar dat ter zijde.
                      Wat ook zo vreemd is dat het blad roodachtig/ roze begint te kleuren van de oude dames en zeer klein blijven!
                      De oude dames niet strekken en er geen beweging in te krijgen is!
                      De nieuwe strekken als een speer en zien er prima uit!
                      Zal zo snel mogelijk nieuwe foto's

Maar goed, dit is ook mijn eerste buitenkweek ik hoop dat het nog wat wordt ( we zitten laat in het jaar) met de nieuwe dames lijkt mij..

Comment

plantjes en zeezouten , nu maken ze veel geodkope cocos in gebieden waar het water zee is, euhm neen zeezoutcocos is niet wat je wil, aan de kusten doet helmgrass het goed

ze dubbele de posen maar ik probeer de schrijfvouten eruit te halen , gummen mag iet meer
                        Last edited by FlintStoned; 1 August 2016, 07:25.

Comment

Bedankt voor je reactie FlintStoned!

Comment

mislukt oogst 14-08-2016 001.jpgmislukt oogst 14-08-2016 003.jpgmislukt oogst 14-08-2016 002.jpg

Goed, beste mensen, ik heb de moet opgegeven...
                            Na ruim zes weken is dit het resultaat geworden....
                            Ik heb ze maar uit de grond gehaald en heb ( voor mijn eerste buitenkweek) hier geen verklaring voor....
                            Zal zoals al gezegd werd verkeerd zaad geweest zijn, die ik vergoed heb gekregen
                            Hier een paar afbeeldingen toen ik ze vandaag uit de grond heb gehaald.

Heeft iemand een andere verklaring dan hoor ik het heel graag, tenslotte wil ik hier ook van leren toch?

Ps. Heb ze nog wel even in het water gezet voor iemand die hier nog een idee over heeft!
                            Sorry voor de slechte foto's maar kan niet beter, alvast bedankt voor jullie reacties!!

Comment

Ze zijn niet vervormd, maar stonden stil. Voor mij ligt dat niet aan het zaad, maar eerder aan die kokos. Ja, je nieuwe planten doen het er wel goed op. Maar ik heb er hier zonder problemen weten starten op batmix en de mijne verbranden erin. Ligt het dan aan het zaad? Er zit leven in, ze komen op. Je zei zelf dat ze onmiddellijk kiemden. Daarna is het misgegaan. Wat juist, weet ik ook ni direct.

Comment

Hey Ipie.
                                Naar mijn idee start je met te grote potten.
                                Ik denk dat als je eerst een week of 2 in een kleiner potje voorgroeit, dat de wortelvorming en groei van het plantje wat meer gelijk gaan.
                                In zo'n grote pot gaat je plantje eerst aan het werk onder de grond om die met wortels te vullen.
                                Daardoor zal de groei boven de grond achterblijven.
                                Baat het niet, dan schaadt het niet.
                                Kan geen kwaad om eens te proberen denk ik.
                                sigpic Don't talk shit. Just smoke it.

Comment

Bezig...
                                X