Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ff vraagje zijn deze plantjes al groot genoeg om ze te laten bloeien ZIE FOTO.S

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Kweektip: Ff vraagje zijn deze plantjes al groot genoeg om ze te laten bloeien ZIE FOTO.S

Korting op 420shop
    Plantjes zijn circa 3weken oud. Zo niet wat raden jullie me aan. Wil ze eigenlijk zo snel mogelijk laten bloeien inverband onrustige buurtjes. Woon namelijk in oostenrijk en ze zijn er hier streng op tegen. hoe sneller in de bloei hoe beter...
    Hoor het graag van jullie

Mvg patrick 20160703_164013.jpg20160703_164020.jpg

Re: Ff vraagje zijn deze plantjes al groot genoeg om ze te laten bloeien ZIE FOTO.S

Dat heb je al eens gevraagd.
    Handen in de lucht en groeten aan je tante...

Comment

Re: Ff vraagje zijn deze plantjes al groot genoeg om ze te laten bloeien ZIE FOTO.S

Jaaa daarom deze aparte topic. Want kreeg er geen reactie op. Je snapt ook wel dat jou reactie nergens opslaat geef dan geen antwoord. Want hier heb ik niet veel aan

Mvg

Comment

Open nog een topic man. Of heb je al de kweekverslagen al een keer gelezen. Je vraag is trouwens ook niet bepaald schitterend hoor...
        Handen in de lucht en groeten aan je tante...

Comment

Waar maak jij je druk om. Volgensmij ben jij beetje hersenloos geworden van jarenlang achter je beeldscherm te reageren. Ga wat doen in je leven of zit je al op het einde. Doe me een lol.

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Groeten aan je vrouw. Ookal heb je die niet

Comment

Je kunt ze in bloei zetten het is zelfs mogelijk niet te groeien.
            Het enigste nadeel is dat de opbrengst minder wordt.

Comment

Bedankt voor je reactie witpen
              Ok dankjewel hier word je wijzer van . Maar denk dat ik um tog maar in de bloei gaat zetten volgensmij groeit tie dan nog wat door. maar groot zal tie niet worden dat is zeker nadeel. Hopelijk kunnen ik en me meisie ervan genieten als tie zover is . Nogmaals bedankt

Comment

De plant groeit zeker nog de eerste 2 weken door.
                Veel succes.

Comment

Bedankt zal om de week een update geven

Comment

Normaliter is het 4-5 weken groeien en daarna in de bloei. Er was hier laatst iemand die wou hem na 2 weken al in de bloei zetten, maar dan krijg je een pietleuterige oogst if ya ask me..

Is het niet handig om de 'geurilla' kant op te gaan als het zo verboden is in oostenrijk? Genoeg bossen of plekken waar geen hond komt daar in de buurt? Voor mijn gevoel en wat ik erover lees minder risicovol.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dutchpatje87 View Post
                      Jaaa daarom deze aparte topic. Want kreeg er geen reactie op. Je snapt ook wel dat jou reactie nergens opslaat geef dan geen antwoord. Want hier heb ik niet veel aan

Mvg
                      Hoelang blijf je die moeite doen als lid om daar keer en keer hetzelfde antwoord op te geven? Weer uitleggen dat je reguliere planten buiten kan verduisteren maar dat je dat gedurende 3 maand elke dag 's morgends en 's avonds op dezelfde moment moet doen, of je krijgt herma's.
                      Dat 1 plant verduisteren eigenlijk onbegonnen werk is? Er een vuilzak over trekken zorgt voor condensatie en toprot. Elke dag twee keer verhuizen zorgt voor stress. En dan nog moet je ze ergens zetten waar het volledig donker is.

Begin opnieuw met wat autoflowers.

En ipv zo'n tweede topic kan je dan beter effe die vraag opzoeken en desnoods verder gaan in een topic dat je in de zoekfunctie vindt als je dan nog met vragen zit. Ik zie die vraag in dat ander topic ook en negeer zoiets ondertussen. Kijk twee topics lager en je vindt dezelfde vraag terug, en er is een zoekfunctie.

Comment

Bezig...
                      X