Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Stroom afname bij Analoge ''oude'' meter

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Stroom afname bij Analoge ''oude'' meter

    Korting op 420shop
    Mijn vraagje aan iemdand die wel verstand heeft van stroomleveranciers;

    Kan mijn stroomleverancier bij gebruik van een ouwe analoge meter alleen aan het eind van het jaar mijn stroomverbruik opgeteld zien van dat jaar?

    Greetz boska

    #2
    Re: Stroom afname bij Analoge ''oude'' meter

    In belgie word dit jaarlijks bijgehouden komt er een kerel langs om ff de meterstand te noteren om zo u verbruik te weten zodat ge kan betalen bij u afrekening einde van het jaar. Rest van de tijd betaal je maandelijks een standaard gebasseerd op u gebruik vorig jaar.
    dus hetgeen ze zien is per jaar. Al zal 1lamp ofzo geen harde stijging zijn als je elders wat spaart . Standby lichtjes uitdoen, led of spaarlamp ipv gloeilmp, lees een boek ipv tv,... een led growlamp verbruikt het minst dacht ik. Dus dat zal u niet verraden, een hangar aan 1000watters zou wel es kunnen opvallend zijn. Tis maar wat u plannen zijn
    verslag 1, verslag 2

    Comment


      #3
      Re: Stroom afname bij Analoge ''oude'' meter

      Het is zelfs in principe maar om de twee jaar, aangezien je het zelf ook is moet doorgeven. Jaar erop komt er iemand van de leverancier om de meterstanden op te nemen.

      Bij mij draait die in de winter ook overuren.

      Comment


        #4
        Re: Stroom afname bij Analoge ''oude'' meter

        Super beowulf!

        Comment


          #5
          Re: Stroom afname bij Analoge ''oude'' meter

          Zolang je netjes en op tijd betaald geven ze geen neuk. (ja of je moet 6x1000watt hebben staan)
          sigpic
          LED there be light

          Comment

          Bezig...
          X