Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zeer grote planten na te lange groeifase

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Verlichting: Zeer grote planten na te lange groeifase

Korting op 420shop
    Als onervaren kweker in een spontane bui 2 zaadjes geplant (cbd kush) voor medicinaal gebruik. Nu zijn er inmiddels 12 weken verstrekken en staan er 2 gigantische planten in mijn kamer. Door vakantie heb ik ze niet eerder de bloeifase in kunnen laten gaan (had nooit verwacht dat ze 4 weken later zo groot zouden zijn) nu weet ik eigenlijk niet zo goed waar ik moet beginnen. Ik vraag me af of ik de bloeifase nog wel kan starten na 12 weken bij zulke grote planten (zijn 130cm), en wat voor lampen zijn hierbij de beste keuze? Op Internet staan zoveel verschillende adviezen dat ik het allemaal niet meer zo goed begrijp.
    Attached Files

Re: Zeer grote planten na te lange groeifase

Die verschillende adviezen ga je hier ook krijgen... Basis is altijd dezelfde, die neem je toch best even door. Genoeg stickies hier.
    Je hebt geen tent, dus in bloei trekken wordt lastig. Welke lampen? De zon. Als je nu nog een setup moet kopen om die in een tent af te bloeien ben je 500 euro verder en aangezien ze al zo groot zijn is daar geen beginnen meer aan of je moest ze halveren.
    Dus ofwel verduister je ze buiten, wat een heel gedoe is. Uw simpelste optie is ze buiten te zetten en te wachten op september/oktober.

Comment

Yep, buiten zetten en op vakantie gaan.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Lekker laten staan of buiten zetten ze gaan vanzelf in bloei
        God was never on your side..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
          Die verschillende adviezen ga je hier ook krijgen... Basis is altijd dezelfde, die neem je toch best even door. Genoeg stickies hier.
          Je hebt geen tent, dus in bloei trekken wordt lastig. Welke lampen? De zon. Als je nu nog een setup moet kopen om die in een tent af te bloeien ben je 500 euro verder en aangezien ze al zo groot zijn is daar geen beginnen meer aan of je moest ze halveren.
          Dus ofwel verduister je ze buiten, wat een heel gedoe is. Uw simpelste optie is ze buiten te zetten en te wachten op september/oktober.
          Buiten zetten is niet echt een optie gezien ik midden in de stad woon met een balkon op de eerste verdieping. Met halveren bedoel je afknippen in het midden en wortel laten schieten in water en dan opnieuw oppotten?

Comment

Als je ze niet kan buiten zetten dan zal je eerst een tentje moeten kopen voor heel je huis naar wiet begint te ruiken. Dan kan je ze nog knakken en buigen en binden zodat het past in die tent. Maar zonder tent met toebehoren kom je in de problemen in een appartement. Als ik hier mijn tent even open zette rook echt heel het huis naar wiet. Op een appartement...

Alle informatie voor beginnende kwekers. Lees de basis door, stel je beginners vragen of maak een nieuw topic aan met informatie voor beginnende kwekers.

Comment

Binnen is gewoon niet te doen zonder kast of tent met een deugelijke afzuiging erin.

JE ZAL HET ALTIJD RUIKEN en VOORAL BINNEN.

Als ik 1 plant in me kastje heb staan en de deur staat 10 min open met water geven en inspectie ruik je het al verder in het huis.

laatste keer met knippen heeft de zolder hier bijna 4 dagen naar wiet geroken

dus trek je conclusie (je ruikt het gewoon)
              sigpic
              LED there be light

Comment

Inderdaad, als ik op het bovenverdiep knip al is het 1uurtje, ruikt de hall tot beneden. En dit is in de ruimte waar mn filter reeds deels wegzuigt via hok. Dus als ge in een appartement woont...
                verslag 1, verslag 2

Comment

En ni vergeten dat je die geur zelf gewoon bent. Soms als ik denk dat er na het knippen een lichte wietgeur hangt dan valt een ander daarvan achterover.

Comment

Misschien toch dat balkon maar?
                    Beetje buigen en knakken dat ze zo laag en breed mogelijk blijven

verstuurd met type machine

Comment

Ik heb al zitten kijken voor een complete kweektent en de goedkoopste optie is €380. Vind ik toch best veel geld Ruik de planten nu ook al in huis, kan amper de deur open laten staan van de kamer waar ze in staan. Dan gaan ze denk toch richting het balkon

Comment

Yep, het kost wat inderdaad.
                        Maar als je buurvrouw roept "IK RUIK WIET" en je huurbaas komt langs, of misschien wel nog vervelender, oom agent komt even kijken, dan heb je meer problemen dan een platte portemonnee.
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                          Yep, het kost wat inderdaad.
                          Maar als je buurvrouw roept "IK RUIK WIET" en je huurbaas komt langs, of misschien wel nog vervelender, oom agent komt even kijken, dan heb je meer problemen dan een platte portemonnee.
                          Jaaa daar heb je ook een punt!!!

Comment

Je kan ook een kleerkast ofzo ombouwen, is iets goedkoper al denk in dat ge ook dan vlot aan een 200euro komt aan buizen, lamp,... Afgelegen zonnig plekje zoeken
                            verslag 1, verslag 2

Comment

Geraamte van houten panlatten met zwart wit folie er rond. Kost je 30 euro. Maar een tent werkt stukken makkelijker.

Comment

Bezig...
                              X