Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Rare vlekken/punten wietblad

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Rare vlekken/punten wietblad

Korting op 420shop
    Mijn plant van ongeveer 3 weken oud heeft op verschillende plaatsen voornamelijk wit/gele vlekken op het blad. Op 1 blad is er nu ook sinds gisteren een bruin bladpunt.(zie foto) Is dit door een voedingtekort? Heb nog niets van voeding gegeven, zit in voorbemeste potgrond, als water geef ik altijd regenwater. Lamp gebruik ik niet, op slechte dagen groeide ik voor onder 3x 100watt cfl lampen maar ze staat nu in een serre in de tuin. Heb gelezen dat dit een calciumtekort kan zijn?DSC_0144.jpgDSC_0144.jpgSnapchat-5570250660822602969.jpg

Re: Rare vlekken/punten wietblad

Lijkt me geen tekort, kan niet zoveel uitmaken van de fotos. Heb er zelf geen ervaringen mee, maar kijk es aan de onderkant van u blad met een loep, u circeltjes foto doen me denken aan beestjes. Ff de kenners afwachten
    verslag 1, verslag 2

Comment

Niets aan de hand. Beetje overvoed geweest omdat ze te droog stond misschien, maar dat is geen probleem. Er is geen probleem. Hoe vaak dit jaar moet ik nog herhalen dat er geen probleem is? Waar komt al die paniek toch vandaan?
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Tja, als ge u inleest vooraf, lees je vaak de grootste horror over spint, tekorten, verbranden, vlekken, gaten,... denk je ooooooh niet met mij zu, ik hou ze in de gaten en ALS ik iet zie pak ik het DIRECT aan. Zit ge constant met u neus ertussen en gaan de alarmbellen af bij ieder vlekje, gaatje, raar vormpje... ieder paar u es gaan kijken, hier een druppeltje, dan wat water, teveel willen doen terwijl het eigk. Zichzelf wel grootbrengt als ge de basisbehoeftes voorziet. Less is more moest ik ff aan de lijve ondervinden. das toch wat ik had.
        verslag 1, verslag 2

Comment

3x 100W cfl ? Bedoel je niet 3x 23W cfl (gelijk aan 3x100W gloeilamp) ?

Wat is er met je pink ?
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
            3x 100W cfl ? Bedoel je niet 3x 23W cfl (gelijk aan 3x100W gloeilamp) ?

Wat is er met je pink ?
            Ja zou kunnen, op de doos stond er iets van 100watt meer weet ik niet.

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
            Niets aan de hand. Beetje overvoed geweest omdat ze te droog stond misschien, maar dat is geen probleem. Er is geen probleem. Hoe vaak dit jaar moet ik nog herhalen dat er geen probleem is? Waar komt al die paniek toch vandaan?
            Kan alleen maar buiten in de tuin kweken, dus moet het direct goed. Als de zomer gedaan is moet ik weer wachten tot volgend jaar

Comment

In de tuin horen vlekjes, bultjes, vormpjes, randjes en alle poespas er gewoon bij. Om je daar druk over te maken, dat is ontzettende verspilling van energie. Die planten doen het wel, zolang je er maar lang genoeg van af blijft. Laat de natuur het maar regelen
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Bezig...
              X