Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

600W op 100x100x200 is dat verstandig

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

600W op 100x100x200 is dat verstandig

Korting op 420shop
    Heey mede kwekers

Ik heb een vraag is het verstandig om een 600W of 400W Evsa Dit ivm dat het een set je is. 400W en voor paar euro meer 600W in een tent te doen van 100x100x200. Ik zit er ook aan te denken om er een soft box bij te doen om dat de tent in m'n slaapkamer komt te staan.
    Wat is jullie mening hier over

Comment

Re: 600W op 100x100x200 is dat verstandig

Mijn mening is dat je in de laatste twee weken al 7 of 8 van die topics geopend hebt en dat die info precies het ene oor in en het ander oor er weer uit komt. Dan ging je een kast maken, dan buiten een kast zetten, dan spaarlampen, dan 250 watt of 400. Nu 400 of 600. Is dit een goeie set, is dat een goeie set. Elke keer maar een nieuw topic en van voor af aan beginnen...
      Ga is langs de growshop of mail greensell of gebruik de zoekfunctie. Had je al gezegd dat je die gtools perfect stil kan krijgen maar je moet wel de moeite doen om op te zoeken hoe. En dan denk ik niet dat je ondertussen weet wat een softbox doet ook ni want dat is uit of aan. Ge je je tent nogal zien gaan op 100%.

Comment

Ik doe max. 400w in een DR90. Maar 600w kan volgens mij wel in een tent van 100 of 120.
        Zelf heb ik plannen om een tent van 100 te kopen en dan naar 600w te gaan. Mijn evsa is dimbaar van 600w-400w-250w.
        Ik ga nu niet hoger dan 400w ivm de grootte van mijn tent. Let wel op de m3 van je afzuiger/softbox ivm de hitte.
        Beginners Kweekverslag 4x Amnesia dr90 400w

It's a medicine!!
        Last edited by Hoeloes; 27 July 2016, 14:23. Reden: Aanpassing
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

Comment

Klopt beowulf ik probeer ik te bedenken wat het handigste is in mijn situatie. Dat ik nu over 600W begin heeft te maken dat ik 2 sets tegen kwam van lumnii 400W 176euro ongeveer en 600W 180euro. Ik had gelezen dat 400w beste is in 100x100x200 maar voor die paar euro ben ik gek als ik dan geen 600W zal nemen. Over de soft box of G-tools ben ik nog niet over uit. Het is niet dat ik eigenwijs wil overkomen

Comment

Dan neem je toch gewoon de 600w dimbaar en dan dim je hem naar 400w. Dan kun je zelf een beetje experimenteren met 400w of 600w.
            Bij mij staat alles in de slaapkamer en ik slaap prima. Maar 100% stil krijg je het nooit als je er naast slaapt. [emoji23][emoji23][emoji23]

It's a medicine!!

Comment

Kan je evengoed verder in een oud topic he, das een beetje forumetiquette. Enfin, je kan dimmen naar 400 dus ik zie het probleem niet. Die set staat momenteel 165 euro op greensell. Dan kies je natuurlijk altijd de 600. Een 400 ga je later niet op 600 kunnen zetten. Voor een kleine 50 euro heb je je trouwens zelf een hok gemaakt met panlatten en zwart-wit folie. 22 euro ofzo voor 20 meter bij urban. Dichtmaken met velcro strips. Want ik zou ze niet naar 600 zetten in een 100 op 100 tent. Wordt te warm en veel krijg je voor die 200 watt extra toch niet terug.
              En zowel voor de softbox als de gtools heb je een dimmer/fancontroller nodig. Softbox blaast anders continue op 100%, de gtools kan je er stil mee krijgen.

En nu naar de growshop en eraan beginnen.

Comment

Thnx ik ben er nu helemaal uit wat ik wil halen http://www.greensell.nl/a-30187731/c...w/#description
                Hij is iets groter zal het een en ander moeten verschuiven. En nog een fan control halen. Is er iemand bekend met ophalen van spullen bij greensell ?? Is het mogelijk om contant te betalen daar

Comment

Mooie aankoop Smookie86. [emoji1360]
                  Ik en benieuwd naar je kweekverslag na de opbouw.

It's a medicine!!

Comment

Dat is een leuke tent maar waarom wil een fan controler kopen deze zit al op de g-tools afzuiger.
                    De spullen ophalen is natuurlijk mogelijke zie website voor de dagen en contant betalen is geen enkel probleem.
                    Ik zou wel voor grotere potten gaan of meer dan 5 x 11L is wel erg karig.

Als je verslag maakt kunnen we je helpen met je kweek.

Veel succes

Comment

Witpen de fan controle heb ik nodig om de afzuiger stiller te laten draaien om dat hij in m'n slaapkamer komt te staam ik heb geen idee hoe of wat ik was opzoek naar de stilte manier

Hoeveel Literpotten raad je me aan

Comment

Die heb je niet nodig dit staat er G-Tools afzuiger, met externe thermostaat, en ingebouwde Fan controller/klimaat regelaar

Als je een buisfan of een softbox hebt zonder controller dan heb je het nodig maar deze zit al in ingebouwd.
                        Deze reguleert de fan zodat deze harder of zachter gaat draaien ligt aan de warmte in de tent.
                        Je mag deze kopen maar dat heeft geen extra functie.

Over de grote van de potten ligt eraan hoeveel planten je wilt natuurlijk ikzelf werk met 18L.
                        Vaak is zo hoe groter hoe makkelijke ivm een buffer die je dan hebt.

Comment

Comment

Ik vraag me af of de g-tools afzuiger die erbij zit wel zo stil is.
                            Ik heb zelf een Torin Softbox 500m3 met een variac.
                            Deze g-tools is wel super stil maar daar hangt wel een prijskaartje aan.

Kijk anders eens naar mijn opzet, die komt ook bij Greensell vandaan.
                            Je kunt ook even Johan van Greensell zelf bellen/mailen voor eerlijke info.

It's a medicine!!

Comment

Ik zelf vindt een softbox ook erg fijn maar ik kan niet in de portemonnee kijken van Smookie86.
                              En de softbox moet je ook kwijt kunnen.

Maar zoals Hoeloes schreef je kunt ook contact opnemen ze helpen je super goed.

18L is zeker fijn spreek uit ervaring

Comment

Bezig...
                              X