Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

600W op 100x100x200 is dat verstandig

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 600W op 100x100x200 is dat verstandig

De meningen zijn verschillend over g-tools ik heb er zelf ook geen idee van. Als hij echt geluids stil is

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Ik ga van de week wel ff contact opnemen met ze mis hebben hun nog opties. Maar ben al stuk verder dan het begin

Comment

Inderdaad gewoon even bellen, nummers staan op de site!
      Heeft ook een eigen zeer discrete bezorgdienst, snel, accuraat en
      als je wat verder weg woont kunt er zelf niet voor op en neer rijden!

Succes O.D.

Comment

Het is ook lastig om te kiezen, al moet de knoop een keer worden doorgehakt.
        Je kunt ook de set kopen het is zeker niet verkeerd en je kunt ervoor kiezen om overdag de lampen aan te doen dan hoor je de fan niet als je gaat slapen.
        Veel doen de lampen 's nachts aan zodat de temp wat lager is dan overdag.
        En aangezien veel mensen met deze afzuiger werkt zou het niet verkeerd zijn.

Comment

Voor zo een investering zou ik gewoon langs gaan als je in Nederland woont. Ik vind persoonlijk contact altijd beter, hij kan je dan verschillende dingen laten zien/horen. En dan kun je onder het genot van een lekker bakkie koffie gaan overleggen wat het beste is.
          Veel succes.

It's a medicine!!
          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

Comment

Is het gwn een winkel ? Die elke dag open is of kan je daar alleen beperkte dagen komen. Zag 3 afhaal dagen ? Ik kom uit noord-holland dus sta liever niet voor een dichte deur dan
            Last edited by Smookie86; 28 July 2016, 11:05.

Comment

Gewoon ff bellen en een afspraak maken. En idd het is gewoon een winkel op een industrie-terrein aan de rand van Zwolle.
              Ik maak er zelf altijd een uitstapje van en ga er zelfs met de vrouw en kids langs.

It's a medicine!!

Comment

Witpen, serieus. Die gast twijfelt al genoeg Een afzuiger moet 24 op 24 aan staan, dus het maakt ni uit of de lampen overdag of 's nachts branden. Jij hebt een softbox, ik heb beide. Die g-tools heeft een fancontroller ja. Maar als je hem niet op 100% gebruikt dan bromt hij, en vrij luid. Dat is een brom die ik 's nachts een verdiep lager nog perfect hoor. En hoe stiller die draait, des te meer brom. Dus met de lampen overdag aan zou het nog erger zijn 's nachts om er naast te kunnen slapen.
                Vandaar dat er een dimmer op moet als je hem stil wil krijgen, hij geeft het nog zelf aan dat het voor het lawaai is. Ik heb daar een smscom hybrid controller op hangen en die neemt de brom weg. Veel te duur, maar zat bij in een tweede hands set. Ben men eigen aan het herhalen, maar wsl zal een variac hetzelfde doen. Zoek het op opt forum, of bel naar greensell.

Uw tent is vierkant he, 6 potten passen moeilijk in een vierkant.

Comment

Je hebt gelijk beowulf de afzuiger moet altijd aan staan.
                  Ik weet niet veel van buisafzuigers zelf zoals je weet werk ik met een softbox.
                  Maar wel slecht gemaakt dat ze dan brommen dat zou ik niet willen en het is dan een goede tip met de dimmer om het stil te krijgen.

En over het twijfelen dat deed ik toen ik begon ook maar Smookie86 moet gewoon gaan beginnen je leert gaande weg wat je zelf het fijnste vindt.
                  Je veranderd toch wel sommige dingen dat heb ik wel gedaan.

Dus ik zeg bellen en meteen bestellen dan beginnen

Comment

Beowulf welke controle raad je me aan wat nog wel goed betaalbaar is heb helaas geen geld boompje in m'n tuin staan.
                    Is dit iets ??

Ik dacht om er wat ruimte tussen te laten dat het licht overal dan beter komt
                    In srog en de andere technieken moet ik me nog in verdiepen. Stapje voor stapje

Comment

Ik heb die hybrid van smscom, de rest ken ik zelf ook niet. Zoekfunctie, of google, of Johan bellen. Die dingen werken goed he, daar ni van. Mijn gtools op die sms controller draaide stiller dan de thorin softbox. Maja, die brom is vervelend. Niet in een kamer er naast, wel voor op de slaapkamer.

Comment

Comment

Even bellen voor een afspraak, ik dacht vanaf 10 uur is de winkel open!
                          en je hoort precies hoe of wat!

Wellicht een paar dagen tevoren dan kun je aangeven wat je
                          al zeker weet dat je wilt hebben, en ik weet zeker dat
                          Johan dan alles in het werk stelt om het op tijd in huis te hebben
                          mocht dat niet het geval zijn!

succes O.D.

Comment

Thnx O.D voor de tip. moet nog ff maandje wachten had ff kleine tegen valler waardoor ik hem nu niet kan aanschaffen.

Comment

Stap voor stap geraken we er wel.

Comment

Het enige wat is hoor is die monkey-fan. Maken al die ventilatoren voor in de tent zo een herrie?
                                Wel jammer van die tegenvaller Smookie86. Maar dan kun je je voorlopig verdiepen in hoe een scrog werkt, voeding uit kiezen etc. etc.

It's a medicine!!

Comment

Bezig...
                                X