Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Je hebt niks aan die extra ruimte als die ruimte niet genoeg licht vangt. 16 planten met drie weken voorgroei kan makkelijk op 120x120. Maar alles daar hangt af van de keuze van planten en de manier van kweken. Daar is het kweekverslagen subforum voor.
Cobs. De hoogste bin 3590 cree's met 12000 lumen per stuk cobs. Ik blijf even sceptisch, nu nog meer, over die paarse bakken a la mars hydro. Wordt enkel in watt gesproken, terwijl dat voor leds niks zegt. Vergeleken met cobs is dat pure afzetterij.
Oke top bedankt ik heb voor nu denk ik wel genoeg info ik ga alleen denk even kijke naar de setup die je zei maar dan tog 150 denk ik
En met dimmer dan uiteraard mvg
ik heb nu ongeveer een idee van hoe of wat.
en kan je met elke plant scroggen of zijn er bepaalde soorten die er meer voor geschikt zijn om te scroggen.
indica is meer klein en meer begroeid en iets meer opbrengst dus lijkt me beter voor scroggen of zie ik dat verkeerd ?
welke plant zou je me aanraden als beginnend kweker met scrog opstelling ?
Alle informatie voor beginnende kwekers. Lees de basis door, stel je beginners vragen of maak een nieuw topic aan met informatie voor beginnende kwekers.
hahha jua snap het
ben nu opt gemakje spare voor goed setje heb al wat bij mekaar.
tegen de tijd dat ik ga beginnen zet ik zeker een verslag op het forum
Comment