Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Zou iemand me kunnen vertellen hoelang ze ongeveer nog moeten tot ze amber kleurig zijn ik heb geen idee hoelang er voor die periode staat dat ze verkleuren
Dat is waarom ik zei dat je vanaf de zijkant moet kijken en niet van boven af op de trichromen. Dan kijk je tegen die schijf aan, die nooit transparant is.
Dat is waarom ik zei dat je vanaf de zijkant moet kijken en niet van boven af op de trichromen. Dan kijk je tegen die schijf aan, die nooit transparant is.
Hoelang duurt het eigenlijk voordat een wiet van flink milky en een beetje amber doorschiet naar totaal onbruikbaar?
Dat zal 100% amber zijn?
Of is er nog een verrottingsstage Erna
Ik heb nog nooit zolang kunnen wachten en nog nooit zoveel over gehad om dat te riskeren
Maar ja wie weet ..... iemand?
Hey Q effe vraagje, op men auto amnesia zie ik aan de bovenkant van de hoofdtop flink wat amber en milky...wanneer ik dan langs de zijkant kijk alleen milky en nog clear...moet ik dan gwn wachten tot ik overal wat amber zie ? En gaat tegen die tijd mss de bovenkant van de hoofdtop volledig amber zijn ?
Comment