Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Sea of green; hoeveel potten?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Sea of green; hoeveel potten?

Korting op 420shop
    Hallo allemaal,

Ben van plan sea of green te doen en vraag mij af hoeveel potten van hoeveel liter ik het best op 1m2 kan zetten met een 600w erboven.

Heb in gedachten 12 liter batopot 24,8x24,8 en 29.7 hoog hier zouden er 16 van op 1m2 passen.
    Ik zou dan 2 weken 18/6 willen geven en op cocos en soortje Northern Light willen gebruiken.

-Alleen heb ik geen hoeveel gram ik dan ongeveer kan verwachten per plantje?

Re: Sea of green; hoeveel potten?

Dat kun je niet echt van tevoren in schatten. Helemaal niet als we de kwekers kwaliteit niet kennen.

Comment

Comment

Heej Beowulf ja wil nu root pouch potten gebruiken en die in met water gevulde bakken plaatsen deze potten zijn buigzaam en hoop ik er gewoon helemaal mee vol te kunnen douwe. Ik had ergens gelezen dat je nooit onder de 11liter pot moest gaan vanwege te weinig wortel ruimte voor een gezonde of verkoopbare top(pen) en jij hebt het zelf over 4liters??

Comment

Zou dat laatste maar weg doen...

Sea of green zijn veel kleine planten op elkaar, met zo weinig mogelijk zijtakken. 1 hoofdbud is het doel. Dus dan hou ik ze liever wat kleiner en dat gaat alleen in kleine potten. Nee, dat is niet ideaal voor de groei, maar dat is juist wat je wil.

Comment

Heb je dit al eerder gedaan en hoeveel gram haal je gemiddeld van 1tje met 600w erboven denk je 20gr misschien ofzo?

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Weet je nog goeie sog kweekverslagen van iemand kan t hier nie vinden zoekmachine werkt gwoon niet?

Comment

Nee ik heb dat nog niet eerder geprobeerd en het interesseert mij niet wat er vanaf komt. Zoekfunctie werkt zeker. Faach Viechuur heeft het geprobeerd en dat ging daar qua groei ook wat te hard. Zoals al gezegd, ga eens door HJM zijn perikelen topic.

Comment

Bezig...
              X