Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Haha. Blijf gewoon weg bij royal queen seeds en de rest is iene miene mutte en hopen dat er iets tussen zit naar uw smaak.
Waar ik tot nu toe heel tevreden van ben en een paar van mijn kameraden ook: Ice cool, sweet cheese, wild rose en black jack van sweet seeds. Maar ja, de gustibus et coloribus eh.
En pak daar iets van sweet seeds, je zal het je ni beklagen. De sweet thai, cream caramel, cream 47 en cream mandarin zijn ook lekker. Op hun site staat trouwens nog steeds dat de verjaardagsactie geldt. Dus 3+1 en 5+2 gratis. Iets niet in voorraad op de site, JD pm'en of 420 mailen.
Waar ik tot nu toe heel tevreden van ben en een paar van mijn kameraden ook: Ice cool, sweet cheese, wild rose en black jack van sweet seeds.
Ik ben ook zeer tevreden van sweet seeds, black jack is echt een topper.
@Niels881 Nirvana, Green house, Barneys farm, Sensi seeds, Pyramid seeds, DNA genetics, Dinafem hebben ook goede en lekkere soorten.
Is ook te zien wat je budget is! Goede cannabis zaden hoeven absoluut niet veel geld te kosten...
Comment