Hoi ik ben stevemokum en ik kweek weer na een aantal jaren autoflowers binnen onder led en buiten. Het valt me op dat er bijna geen reguliere autoflower zaden te krijgen zijn.
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Autoflowers
Collapse
X
-
Re: Autoflowers
Ben nu bezig met een monsterbud xxl auto onder 152 watt led ze is nu een weekje oud.
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
IMG_20160907_125218.jpg
IkIMG_20160907_125218.jpg
Ik bedoelde dat er van de lowryder 2 geen reguliere zaden te krijgen zijn althans niet voor een redelijke prijs
Hoi ganjax qnq en jpmillman mooie dag voor de buitenplanten geniet er van
IMG_20160907_154457.jpg. Mijn andere monsterbud xxl twee en half week oud
Comment
-
Je kunt ook een reguliere niet-autoflower soort kopen en deze na een paar weken al in bloei schoppen met een ander lichtregime, zodat hij vrij klein blijft.... zit je wel vast aan 12/12, terwijl het mooie van een autoflower is dat je hem 18 tot 20 uur per dag kunt belichten.
Uiteraard verkopen de zaadbanken alleen gefeminiseerde autoflowers, anders koop iedereen eenmalig zaadjes en kunnen ze daarna zelf zaad kweken... daar verdienen ze niets meer op....
wellicht kun je proberen je autoflowers te bevruchten met een 'reguliere' mannetjesplant en hopen dat er dan planten uit de zaadjes groeien met autoflower eigenschappen... vraag me af of dat werkt...
Comment
-
Nee. Dat werkt niet zo simpel. Gelukkig.
Anders was er nog meer rommelzaad op de markt, want dan deed iedereen het.
Waarom zou je met een Lowrider beginnen ?
Dat is de eerste generatie, er zijn veel betere soortjes op de markt nu, die ook regulier te koop zijn.
En anders check je HJM z'n topic, die gaf Ruderalis zaden weg, ik weet niet of hij ze nog heeft, en dan kruis je die met een Santa (die ook regulier te koop is) tot je een stabiele autoflower hebt (6e of 7e generatie gok ik) en dan heb je je eigen basis.
Ja, en natuurlijk zijn reguliere soms een pak duurder. 't Is precies dat; de meeste kopers van regulier zaad met goeie genetica gaat er zelf mee zitten rommelen om zaad te maken.
Dan mag je best wat meer voor je soort vragen vind ik. Als je weet dat anderen er ook weer aan proberen te verdienen terwijl jij er al een paar jaar tijd in hebt zitten.
-
Ghehe...je Monsterbud is nog niet zo Monster, Steve
Gelukkig komen er nog wat mooie dagen aan. heb je die 24/7 buiten staan ?
Comment
-
Ja een staat 24/7 buiten en de andere staat binnen. Wil graag met lowryder 2 werken omdat ik die vroeger door gekweekt had tot de 7e generatie en had er altijd goede oogsten mee tot 90 gr per plant buiten en kon er 25 planten per keer op vrij kleine oppervlakte kwijt.Dus vandaar . bedankt voor je tip ik ga zo even kijken.
Comment
Comment