Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

oogsten

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

oogsten

Korting op 420shop
    hallo.

als ik de trychomen bekijk van mijn ww autoflower dan zie ik op de bovenste kleine bladeren dat de trychomen al verkleuren naar amber
    maar als ik de microscoop op de top zelf zet dan is het nog doorzichtig en milky, ik begin te twijfelen over wanneer te oogsten.
    heeft iemand raad?

Re: oogsten

Hoe oud is ze, staat ze ng mooi groen of...? foto, ... Sowieso ng ff geduld als nog veel clear te zien is. Niemand zal u een datum ofzo geven. Moet ge zelf zien aan trich. Kunnen wij niet voor u (al zeker zonder foto niet) Kijk es rond op het forum genoeg info te vinden hier over wanneer, hoe te zien, waar te kijken,...

Tip, als je denkt nu is het oogsttijd als beginner (hoor ik ook bij)
    Wacht nog weekje. Ondertussen heb ik geleerd dat mn eerste 3 zeker nog 2 a 3 weken langer konden zwellen en rijpen. Die erna die wat meer tijd kregen waren zooooveel smaakvoller en effectiever! En we zijn allen zooo ongeduldig voor die eerste eigen kruiden.

Alvast smakelijk
    Last edited by ergonaut; 7 September 2016, 19:52.
    verslag 1, verslag 2

Comment

hier nog een paar foto`s

Attached Files

Comment

Kijk tevens niet enkel op de top maar ook naar de zijtak bloemen enzo.
        Soms kan het intressant zijn de top reeds te oogsten en de lagere zijtakken nog wat extra tijd te geven.
        verslag 1, verslag 2

Comment

Als ze al meer dan een week geen voeding krijgen kun je die wel oogsten denk ik te zien van die ene foto. (de rest doet 't niet)
          Ik zie ook wat geknakte trichomen, heb je met je handen aan de toppen gezeten ?
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Comment

ik wacht nog wel ff geduld is een lekkere zaak!

bedankt voor de info.

Comment

Bezig...
              X