Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hermafrodiet

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Hermafrodiet

Korting op 420shop
    Dag allemaal, zouden jullie mij kunnen vertellen aan de hand van mijn foto's als ik met een hermafrodiet zit want dit is mijn eerste kweek en ik zit met twijfels. Alvast bedankt sketch-1474445912248.jpgsketch-1474445845345.jpg

Re: Hermafrodiet

Kun je een iets scherpere foto maken....en wat dichterbij?
    Zie zo 1 2 3 niks....

GRTZ KAYA

Verstuurd vanaf mijn SM-N915FY met Tapatalk
    HOME WEED HOME

Comment

Ik hoop dat deze foto iets duidelijker is. Alvast bedankt sketch-1474460051013.jpg

Comment

Zelfs met mijn bril op is de foto nog onduidelijk
        God was never on your side..

Comment

Mogelijk ja. Ge zou dat zelf moeten zien, foto's zijn te wazig. Pluk er is zo'n bolleke af en prul dat open met een mes. Dan ga je langs de binnenkant wsl banaantjes en stuifmeelkorrels zien.

Comment

Ik heb een er een tweetal van geplukt, ik hoop dat ik jullie daarmee kan helpen. Zoniet zal proberen nog betere foto's maar er zitten maar enkele tussen. DSC_0010.jpg

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

DSC_0013.jpg
            Ik hoop dat dit jullie zal helpen eDSC_0013.jpgmij ook

Comment

Dat zijn ballen ja. Waar kwam het zaadje vandaag mss?

Comment

DSC_0013.jpg
                Heb er een tweetal van geplukt, ik hoop met deze een beetje meer te weten, want er zitten er weinig in dus moeilijk om goede foto's te maken

Het waren zaadjes die ik gevonden had in mijn wiet, en wou het eens zelf proberen

Gevonden in mijn zakje wiet en wilde het risico nemen want het was 1kans op de....

Wat is het beste dat ik doe, want de ene persoon zegt kappen die plant, de andere zegt laten zitten die ballen en nog een andere zegt verwijderen van de ballen.

Het zijn overigens geen trossen maar hier en daar 1 enkele bal. Heb er nochtans veel energie en tijd in gestoken dus zou het spijtig vinden om ze weg te gooien want ik heb ze zo natuurlijk mogelijk 'groot gebracht ' ��
                Attached Files

Comment

Herma zaad geeft herma plant in de meeste gevallen. Dat weet je op voorhand, of zou je op voorhand moeten weten. Bij gewoon feminised zaad en binnenplanten zou ik zeggen plukken. Kunnen altijd stressballetjes zijn. Dit, nja. Wordt wsl alleen maar erger.

Comment

plukken en bidden
                    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

Comment

Zou het kunnen zijn door de stress met de temperatuur verschillen dag en nacht en ze hebben ook last gehad van een rupsen plaag. Dit zijn foto's hoe ze er nu uitziet. Heb de natuur zijn gangetje laten gaan en de rupsen een voor een gezocht en afgehaald. DSC_0017.jpg

DSC_0017.jpgDSC_0017.jpgDSC_0016.jpg
                      Last edited by Rastabwoy; 21 September 2016, 17:32.

Comment

Herma zaad = herma plant. Heeft met stress niks te zien.

Comment

OK toch bedankt voor jullie raad. Zal toch het risico nemen je weet maar nooit en ik heb toch 1 van mijn 2 planten die geen ballen vertonen voor het moment toch.

Comment

Zorg dan wel dat je elke dag goed naar ballen blijft zoeken anders heb je straks twee met nutteloos zaad bevruchte planten

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y560-L01 met Tapatalk

Comment

Zal ik zeker doen. Ik zal proberen voor een serre in mijn serre te maken om te voorkomen dat die ene mijn andere niet bevrucht. Ik heb geen grote tuin en/of zou ik mijn ene doen afbloeien op mijn zolder, maar niet veel licht of frisse lucht maar geen vochtige zolder. Ik ben nog aan het denken wat het beste is. Alle suggesties zijn welkom want voor mijn eerste kweek was ik al zo blij dat ik tot dit stadium ben geraakt.

Comment

Bezig...
                              X