Dag allemaal, zouden jullie mij kunnen vertellen aan de hand van mijn foto's als ik met een hermafrodiet zit want dit is mijn eerste kweek en ik zit met twijfels. Alvast bedankt sketch-1474445912248.jpgsketch-1474445845345.jpg
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Hermafrodiet
Collapse
X
-
Re: Hermafrodiet
Ik heb een er een tweetal van geplukt, ik hoop dat ik jullie daarmee kan helpen. Zoniet zal proberen nog betere foto's maar er zitten maar enkele tussen. DSC_0010.jpg
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
DSC_0013.jpg
Ik hoop dat dit jullie zal helpen eDSC_0013.jpgmij ook
Comment
-
DSC_0013.jpg
Heb er een tweetal van geplukt, ik hoop met deze een beetje meer te weten, want er zitten er weinig in dus moeilijk om goede foto's te maken
Het waren zaadjes die ik gevonden had in mijn wiet, en wou het eens zelf proberen
Gevonden in mijn zakje wiet en wilde het risico nemen want het was 1kans op de....
Wat is het beste dat ik doe, want de ene persoon zegt kappen die plant, de andere zegt laten zitten die ballen en nog een andere zegt verwijderen van de ballen.
Het zijn overigens geen trossen maar hier en daar 1 enkele bal. Heb er nochtans veel energie en tijd in gestoken dus zou het spijtig vinden om ze weg te gooien want ik heb ze zo natuurlijk mogelijk 'groot gebracht 'Attached Files
Comment
-
Zou het kunnen zijn door de stress met de temperatuur verschillen dag en nacht en ze hebben ook last gehad van een rupsen plaag. Dit zijn foto's hoe ze er nu uitziet. Heb de natuur zijn gangetje laten gaan en de rupsen een voor een gezocht en afgehaald. DSC_0017.jpg
DSC_0017.jpgDSC_0017.jpgDSC_0016.jpgLast edited by Rastabwoy; 21 September 2016, 17:32.
Comment
-
Zal ik zeker doen. Ik zal proberen voor een serre in mijn serre te maken om te voorkomen dat die ene mijn andere niet bevrucht. Ik heb geen grote tuin en/of zou ik mijn ene doen afbloeien op mijn zolder, maar niet veel licht of frisse lucht maar geen vochtige zolder. Ik ben nog aan het denken wat het beste is. Alle suggesties zijn welkom want voor mijn eerste kweek was ik al zo blij dat ik tot dit stadium ben geraakt.
Comment
Comment