Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

G-Tools Bonanza 1200 of iets anders?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: G-Tools Bonanza 1200 of iets anders?

Beetje afhankelijk van de situatie, want dat verhaal over dat de lucht liefst de ruimte uit moet is wel iets.
    Niet voor de geur, als je het ruikt is je filter niet goed, maar voor de luchtvochtigheid, die gaat wel oplopen als je in een afgesloten ruimte uitblaast.
    Maar er is niets mis met die afzuiger toch ? Dit is het nieuwe model, alles zit op de afzuiger zelf, geen externe dimmers ofzo.
    Stekker erin, even aan wat knopjes draaien en gaan..
    Een buisventilator bouwt ook wat beter druk op. (voor evt. iets langere slang)

Een clipfan toevoegen is een optie, maar ook een zwakke schakel in de veiligheid.

Als ik ZSM zou willen beginnen met kweken, en als ik twee rechterhanden had (ik ben links namelijk) en als ik 2.5K over had, dan zou ik dat uit je begintopic bestellen.
    Op de lampen na, misschien..?....De kweek van El Plantos ziet er nog erg goed uit onder deze lamp. Er zijn vast wel meer 'growreports' te vinden ?
    Als je er wat anders in hangt zul je moeten afwachten wat de temperatuur doet..in een kleine ruimte met COBs wordt het ook retewarm.
    Je gaat een soort microklimaat bouwen. Dan gaat het om optimaliseren naar omstandigheden.
    Meer licht is soms wel beter, maar niet als het klimaat er onder lijdt.

(als je gaat beginnen, check ook even welke grond goed is. Haal niet meteen een paar zakken batmix omdat 'n shop dat aanraadt)
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Re: G-Tools Bonanza 1200 of iets anders?

Thanks voor je reply QnQ. Daar kan ik wat mee, goed advies. Vwb de lucht kan ik twee deuren tegen elkaar openzetten iedere dag dus dat komt dan wel goed en de ruimte waar de kast staat blijft zelfs met 30 graden buiten vrij koel.

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

De TGL-220 van todogrowleds dan voor mijn kast Bonanza 1200? Er kunnen er 3 per m2. Moet ik er dan 6 hebben? Nee toch? Anders ben ik al voor 1900 euro aan leds kwijt!

Comment

Bezig...
      X