Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweek buiten in pot.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Eerste kweek buiten in pot.

    Korting op 420shop
    Hallo iedereen, na het ontdekken van een hermafrodiet zou ik eens jullie mening willen vragen over mijn andere planten, want dit is mijn allereerste kweek en hopelijk niet de laatste. Heb enkele foto's toegevoegd maar moet er ook bij zeggen dat ik het zo biologisch mogelijk probeer te doen zelfs tijdens mijn rupsen plaag. Was geen gemakkelijke karwei. Laat me gerust weten wat jullie ervan vinden. Thanks DSC_0006.jpgDSC_0007.jpgDSC_0008.jpgDSC_0009.jpgDSC_0010.jpgDSC_0011.jpg

    #2
    Re: Eerste kweek buiten in pot.

    Zou er iemand een idee hebben hoelang ze nog moeten bloeien, want zoals gezegd dit is mijn allereerste kweek en ik weet echt niet welke zaadjes het zijn. Ze staat al buiten van halverwege mei, en de haartjes zijn massaal begonnen eind augustus begin september. Alvast bedankt voor jullie raad

    Comment


      #3
      Re: Eerste kweek buiten in pot.

      Ik denk dat iedereen gaat vinden dat je hier op het forum
      nog niets hebt geprobeerd op te zoeken!

      Deze vraag moet inmiddels toch wel minstens honderd maal
      gesteld en beantwoord zijn, met volledige text en uitleg
      vaak inclusief de nodige foto's!

      Succes O.D.

      Comment


        #4
        Re: Eerste kweek buiten in pot.

        Ik weet dat dit al een veel gestelde vraag is,maar ik veronderstel dat iedere plant verschillend is, en op het net en verschillende forums lees je zodanig veel verschillende versies dat je het op de duur niet meer weet. Het was juist daarom dat ik deze vraag stelde. Het was gewoon om jullie mening eens te hebben voor
        Mijn eerste kweek.

        Comment


          #5
          Re: Eerste kweek buiten in pot.

          Trek eens een deftige foto van dicht bij de toppen zelf dan gaan ze beter kunnen gokken het blijft toch gokken ik gok nog een dikke 5weken grts subby

          Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

          Comment


            #6
            Re: Eerste kweek buiten in pot.

            OK zal ik doen, toch bedankt voor het antwoord. Zal direct een foto's zetten

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            DSC_0001.jpgDSC_0002.jpgDSC_0003.jpgDSC_0003.jpgDSC_0004.jpgDSC_0005.jpg

            Comment


              #7
              Re: Eerste kweek buiten in pot.

              Reken op een week of 8 a 9 bloei...wil je het zeker weten moet je naar de trichomen kijken straks.

              Comment


                #8
                Re: Eerste kweek buiten in pot.

                Das een sativa ..en die heeft wel 9a12 weken nodig ..zo ik zo kan zien ben je nu een dikke week bloei verder.. dus 7a10 weken nog zekers ..hopen op goed weer zou ik zeggen grts subby

                Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

                Comment


                  #9
                  Re: Eerste kweek buiten in pot.

                  Bedankt voor jullie antwoord subby en ronthebudman.
                  Ik weet dat jullie waarschijnlijk veel dezelfde vragen krijgen maar dankzij jullie ben ik toch een stap verder. Want ik dacht dat hij al in bloei stond sedert ongeveer 4september maar daar zie je dat ik het mis had. Je mag nog zoveel gelezen en opgezocht hebben met een antwoord van andere hobbykwekers sta je soms vlug verder. Nogmaals bedankt en zal jullie op de hoogte houden van mijn eerste kweek. Hopelijk een beetje geluk met het weer, maar ja daar beslissen wij niet over. Desnoods afbloeien op mijn zolder maar is niet zo ideaal. We zien wel

                  Comment


                    #10
                    Re: Eerste kweek buiten in pot.

                    Of,, je download een macro app op je telefoon,
                    en nog beter, koopt een microscoopje of loep,
                    deze zijn te vinden op internet inclusief verzenden
                    voor minder dan 10 euro en je houd de trichomen
                    zelf in de gaten!
                    Eenmalige aanschaf en dit heb je bij elke kweek en
                    iedere plant weer nodig, anders blijft het elke keer gokken!

                    succes!

                    Comment


                      #11
                      Re: Eerste kweek buiten in pot.

                      Heb me juist een loep aangeschaft vandaag old dagga. Maar toch bedankt voor je antwoord

                      Comment

                      Bezig...
                      X