Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het avontuur kan beginnen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Het avontuur kan beginnen

Ja klopt. Terwijl het aparte dan is dat deze dame juist een kleine 10 cm verder van de lamp staat dan de ander. Zal zo'n 40 cm zijn. Toch even een vraag. Is het verstandig wat te gaan trimmen of kan ik ze beter gewoon hun gang laten gaan? M'n gevoel zegt het laatste aangezien het autoflowers zijn, maar wat advies van ervaren medekwekers is altijd goed

Comment

Zou ze gewoon zo laten gaan. Net wat je zelf al zegt, autoflowers.

Comment

Hallo allemaal,

Zo mijn dames gaan, op wat bladproblemen na, volgens mij nog steeds prima. Zag wat roest vlekjes ontstaan in het midden van enkele laag gelegen bladeren dus heb wat calcium toe gevoegd. Het roesten is hierna minder geworden en blijf nu alleen nog mijn bloeivoeding toe voegen. Heb even terug gekeken in m'n agenda en ze zitten nu in hun 5de bloeiweek. Naar mijn idee hebben ze al aardig mooie toppen/topjes gevormd. Hier wat foto's:

IMG_5240.jpgIMG_5241.jpgIMG_5242.jpgIMG_5243.jpgIMG_5244.jpgIMG_5245.jpgIMG_5247.jpg

Ben er wel uit dat mijn volgende ronde geen af'jes gaan worden. Er valt nu weinig te sturen en het is telkens hopen niet teveel beginnersfouten te hebben gemaakt zodat ze teveel moeten herstellen en dit dus de opbrengst verlaagd.

Och en iedereen de beste wensen natuurlijk
        Last edited by D83; 2 January 2017, 15:16.

Comment

Vanmorgen geoogst, heb nat 248 gram van beide planten gehaald. Klopt het dat je het door vier moet delen om ongeveer het droog gewicht te bepalen?

You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 4 photos.

Comment

Waren die al klaar?

Comment

Comment

20% hou je ongeveer over na drogen. Een vijfde is dat.
                Toppen zien er wel smakelijk uit hoor.
                Als je ze elke dag even keert krijgen ze geen platte kantjes en blijven ze er knap uitzien

Hele verslag even doorgekeken, maar kan niet vinden wat het nou precies was, ik denk Amnesia autoflower ?
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Comment

Bezig...
                  X