Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe lang voor dat deze echt toppe aanmaakt ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Hoe lang voor dat deze echt toppe aanmaakt ?

Korting op 420shop
    Hoe lang zou het nog duren voor deze echt begint toppe te krijgen mvgreceived_10207989127461598.jpgreceived_10207989127501599.jpg

Re: Hoe lang voor dat deze echt toppe aanmaakt ?

Hoe moeten we dat weten als jij niet verteld wat het is en hoelang ze groeien en hoelang ze licht krijgen etc etc..
    Of is het een raadspelletje ? Kunnen we wat winnen ?
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Om "toppen" te krijgen moeten ze eerst echt aan het bloeien zijn. Van ver lijkt het of je plant in voorbloei staat.
      Die close-up toont in ieder geval geen enkele pistel.
      Een pistel is wat men een "haartje" , "draadje" of "stampertje" noemt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KAYA74 View Post
        Zonder ingrijpen gaat dat niet helemaal passen vrees ik....groei gaat iig nog wel een dikke week door. Beetje knakken hier en daar aan de buitenkant denk ik. Wil je dat t licht overal een kans krijgt zul je toch wat aktie moeten ondernemen denk ik.
        Succes....en veel leesplezier gewenst

GRTZ KAYA

Verstuurd vanaf mijn SM-N915FY met Tapatalk
        Van 4 dagen geleden. En amnesia, die moesten een maand geleden al op 12/12 gezet zijn...

Comment

Het zijn ams en white widows ze staan nu 3 weken op 12\12 krijgen nog groei voeding temps dag 27c nacht 23 c

Comment

3 weken 12/12 is wel lang om geen pistels te tonen.
            Weet je zeker dat die 12 uur duisternis niet verstoord of onderbroken wordt ?

Comment

En zeker dat daar twee 400 watters boven hangen? Lijken mij enorm gestrekt. Knakken doe je trouwens door de stam lichtjes fijn te knijpen, zodat ze makkelijk buigt. Tis ni letterlijk knakken.

Comment

Foto 1 kan je toch wel het begin van de ware bloei noemen. Dat zijn namelijk pistels die uit een eindtop komen en niet uit de oksels van de nodes van de plant zoals de voorbloei dat doet. Het is nog heel prille ware bloei, laten we zeggen week 0 van de ware bloei.

Volgende week zie je dan echt bosjes pistels op de eindscheuten ontstaan en dat noemt men dan week 1 ware bloei.

Ze plant groeit ondertussen wel nog flink door vergis je niet! dus groeivoeding heeft ze nu zeker nog nodig.

Vervolgens gaat die eindscheut pas echt bloei, internodes maken en groit de top uit.
                Bloeifase 1 is de topopbouw dan maakt ze volop nieuwe bloemetjes en bloeinodes aan. Dat zijn de eerste 4 tot 6 weken van de bloei. Pas als je topopbouw ziet en bloeinodes ziet ontstaan ga je over op bloeivoeding.

Na die 4 tot 6 weken opbouwen van de top gaat dat in bloeifase 2 over , het rijpt af, wordt niet echt extreem groter en er vormen zich nauwelijks nog nieuwe topbladeren. Miscchien wat dubbelbloei. gehehe.

Dan pas vraagt ze heel misschien wat meer K dan de P. Vergeet je dan de K zal ze dorsig zijn terwijl je overwaters in de eindbloei.

Comment

Bezig...
                X