Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste keer kweken

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Eerste keer kweken

    Korting op 420shop
    https://www.desjop.nl/index.php?item...l#.WBD2h_mLSUk, nu weet ik niet of dit een goede tent is? Ik zou ook graag een automatische brandblusser kopen voor de veiligheid. http://www.greensell.nl/a-30239922/b...g/#description.

    En als laatste vraagje, welk wietsoortje is aangeraden om mee te beginnen kweken?

    Alvast bedankt voor jullie hulp!

    #2
    Re: Eerste keer kweken

    brandgevaar ontstaat meestal door overbelasting van de groepenkast en de bedrading zelf.een 400 0f 600 watt hps kan je gewoon veilig mee kweken.hang je heel de kamer vol dan is het een ander verhaal.Heb je geen verstand van elektra koop dan een plug en play elektronische hps,zit dus al een 2 meter lang snoer aan en stekker.Stap gewoon een growshop binnen en laat je voorlichten.
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

    Comment


      #3
      Re: Eerste keer kweken

      Welkom Skizzy, lijkt me een mooi tentje om mee te beginnen.
      Valt gezien de aanbieding in ieder geval binnen je budget.

      Een makkelijk wietje is White Thunder, kan weinig mee misgaan.
      Ik heb deze momenteel ook staan als eerste binnenkweek, op aanraden van dit forum trouwens.

      Comment


        #4
        Re: Eerste keer kweken

        Is zeker een leuk setje mis alleen de afzuiging en koolstof filter er nog bij

        Comment


          #5
          Re: Eerste keer kweken

          Oke, hartelijk dank voor de reacties! Ik ga gaan voor de White Thunder En oww Smookie, ik dacht dat dit er al inzat?

          Comment


            #6
            Re: Eerste keer kweken

            Hoi , even een vraagje ben nu voor eerste keer begonnen met kweken dus heb nu 1 plantje easy ryder staan.. heb alles van plagron, maar met de namen door elkaar te mixen heb ik de vita race gewoon in de potgrond gedaan na het mengen met water ipv van op plant te sproeien, plantje kwam net boven grond kijken.. kan dit kwaad? wil niet dat ie al kapot gaat door zo'n domme fout ���� plz help ������

            Comment


              #7
              Re: Eerste keer kweken

              hallo! of het de moeite waard is moet je aan jezelf vragen het is je eerste keer je gaat warschijnlijk geen meester opbrengst hebben. dus wat wil je zelf... wat te roken hebben.? of je 300eu tentgeld terug halen. voor het 2e zal het teweinig zijn. om zelf te roken kan altijd 1tje natuurlijk ! KEEP GROWING. de tent ziet er goed uit! persoonlijk advieseer ik ookal is het iets duurder. eentje van growlab of BBS. dan weetje voor je 100euro.meer dat je echt top spul hebt wat jaren mee kan. als je het echt wilt leren zeg ik. koop 3 zaadjes of 3 stekjes. je zal zien dat elke plant ze eigen struktuur en eigen willetje gaat hebben of ze eigen mankementen waar je ook weer van leert. plus je haalt natuurlijk een iets grotere hoeveelheid. dus iets meer waarde voor je 300euro een makkelijke soort die altijd wel goed gaat is POWERPLANT. beter bekend als de pp wiet. doe wat je moet doen KEEP GROWING SUCCES!
              Last edited by Giddy; 28 October 2016, 09:27.

              Comment


                #8
                Re: Eerste keer kweken

                Hi Skizzy. Ik was aan het lezen en raakte nieuwsgierig. Vandaar deze vraag; Heb je nu al een tent aangeschaft?

                Comment

                Bezig...
                X