Hallo iedereen,
Ik ben Jean(ke) nieuw op het forum hier.
De gedachten om mezelf van eigen geteelde wiet te voorizien had ik al langer,
Na wat denk en opzoekwerk ga ik toch de stap zetten om te telen!
Mijn oog is gevallen op een delijke g kit bonanza 250 die verhoogt is en uitgerust met regelbare fan + speedcontroller die thermostatisch gestuurd is met belichting van een 250W dual spectrum hps.
De bedoeling is om 4 planten tegelijkertijd te kweken, bij voorkeur autoflowers en om precies te zijn had ik gaan een diesel soortje geteelt.
De bestelling van de g kit is rond, deze zou eerdaags thuisgeleverd moeten worden.
Nu zou ik nog juiste kweekmedium, voeding, zaadjes nodig hebben om te starten.
Of vergis ik me hierin en heb ik nog een voorkweek lamp etc.. nodig?
Het is moeilijk om de bomen door het bos te zien om te beginnen...
Ik wil mijn eerste kweek ook vrij basic houden zonder scroggen of zelfs zonder ph metingen wegens hoge aanschafkost meetapparatuur.
Wat zijn jullie meningen/ervaringen met desbetreffende situatie?
Ik hoor het graag! Greetz
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Ook had ik graag geweten of ik echt de lampen moet laten zakken of de plantjes hoger zetten? Mensen met g-kit ervaringen?
Ik ben Jean(ke) nieuw op het forum hier.
De gedachten om mezelf van eigen geteelde wiet te voorizien had ik al langer,
Na wat denk en opzoekwerk ga ik toch de stap zetten om te telen!
Mijn oog is gevallen op een delijke g kit bonanza 250 die verhoogt is en uitgerust met regelbare fan + speedcontroller die thermostatisch gestuurd is met belichting van een 250W dual spectrum hps.
De bedoeling is om 4 planten tegelijkertijd te kweken, bij voorkeur autoflowers en om precies te zijn had ik gaan een diesel soortje geteelt.
De bestelling van de g kit is rond, deze zou eerdaags thuisgeleverd moeten worden.
Nu zou ik nog juiste kweekmedium, voeding, zaadjes nodig hebben om te starten.
Of vergis ik me hierin en heb ik nog een voorkweek lamp etc.. nodig?
Het is moeilijk om de bomen door het bos te zien om te beginnen...
Ik wil mijn eerste kweek ook vrij basic houden zonder scroggen of zelfs zonder ph metingen wegens hoge aanschafkost meetapparatuur.
Wat zijn jullie meningen/ervaringen met desbetreffende situatie?
Ik hoor het graag! Greetz
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Ook had ik graag geweten of ik echt de lampen moet laten zakken of de plantjes hoger zetten? Mensen met g-kit ervaringen?
Comment