Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Aankoop benodigdheden?Best

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Aankoop benodigdheden?Best

Korting op 420shop
    Beste smokers/growers,

Graag zou ik voor eigen gebruik enkele plantjes willen kweken in een kweektent,
    heb echter geen idee waar ik best al de nodige spullen zou kunnen vinden...

Iemand hier een suggestie voor een eerlijke shop, waar de prijs kwaliteit goed zit maar ook zeker de nodige informatie word gegeven?

In de hoop op veel eerlijke steun,

Groetjes!

Re: Aankoop benodigdheden?Best

hoi,welkom ken zat goede growshops,maar waar kom je vandaan?
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

Comment

Alle informatie voor beginnende kwekers. Lees de basis door, stel je beginners vragen of maak een nieuw topic aan met informatie voor beginnende kwekers.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

LR geeft je hier alles al op een schoteltje. Qua shops moet je zelf beslissen, ik heb persoonlijk al m'n spullen besteld bij Greensell en ben hier zeer tevreden over.
        Voor de benodigdheden kan ik je alleen maar aanraden om hier (en op andere fora) veel rond te kijken en nog even te wachten met aankopen doen.

Goedkoop is vaak duurkoop, en stel je snel snel een setje samen ga je binnen de kortste keren terug in de shop staan voor andere spullen te halen. Dus laat alles wat bezinken, denk goed na over hoe je het wilt aanpakken en kijk daarna rond voor wat je nodig hebt. Dan kun je nog desnoods hier je aankooplijstje posten en kunnen anderen je nog wijzen op fouten.

Grtz
        Stap voor stap geraken we er wel.

Comment

Zoals Modest al aangeeft, eventueel bij Greensell,
          eerlijk en kundig advies,
          en eventueel discreet thuisbezorgd!

succes O.D.

Comment

Bezig...
          X