Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Klein kweektentje (60x60) hulp bij afzuig&lamp keuze

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Klein kweektentje (60x60) hulp bij afzuig&lamp keuze

Dat ligt er maar net aan hoe het hangt enzo.
    Als de afzuiger trillingsvrij hangt, netjes waterpas en in elastieken (snelbinders, fietsbinnenbanden etc) dan zijn er weinig trillingen door te geven.
    Dan heb je alleen last van het geluid dat de lucht maakt.
    In een geribbelde slang heb je altijd meer wervelingen dan in een gladde buis dus dat geluid zal een stuk minder zijn.
    Kwestie van proberen eh..als je die buis hebt liggen, dan probeer je dat gewoon, en als je tevreden bent laat je het zo, en anders probeer je een stuk combiconnect.
    Die slang is ook geen wonderslang, en het is ook moeilijk in bochten te leggen enzo, maar da's bij pvc ook

Een afzuiger is trouwens nooit stil, je zult 'm altijd horen op je slaapkamer.
    Wel een goeie lokatie, als je tenminste snachts de lamp aan doet, als jij op bed ligt.
    Jij zorgt voor wat extra LV en extra CO2 en je plantjes hebben dat graag.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Thanks voor de reacties; idd. gewoon maar proberen; ik verwacht eigenlijk ook wel dat de PVC minder geluid zou maken als degelijk bevestigd. Haha extra CO2 is inderdaad wel bonus ;p

Zit nu te denken aan een S-Vent ventilator, met een 5 trapse trafo dimmer...hoop dat ik dan het geluid in ieder geval zoveel mogelijk kan beperken!

Comment

Okey, kleine update, for whom it may concern

Heb inmiddels gekocht / deels ontvangen:
        - 250w DS lamp van Sunmaster
        - EVSA 250-600w van Omega
        - Rhino 425 filter
        - S-Vents 355 buisfan
        - DV-12
        - nog wat toebehoren

Moet nog kopen: tent, fan-regelaar, potten, aarde (denk aan een allmix, nog niet echt over voeding gelezen). Owja en zaden ;p

Sta nu op het punt om de Hortlab 60 (of ook wel de GardenHighPro 60) kweektent te bestellen. Nu verkopen ze deze o.a. bij groowl.nl.

Heeft iemand recente ervaringen met deze winkel (als in leveren ze daadwerkelijk) ?
        De reden dat ik dit vraag is dat ik geen reacties krijg op vragen per email...Kan ze wel bellen, maar vind het raar dat ik nergens iets van een review / goed woordje vind...

Comment

Bezig...
        X