Beste mede hobbygrowers,
Ik ben een beginnende kweker, Na goede resultaten met mijn buitenkweek heb ik onlangs beslist om ook eens binnen te gaan kweken.
Nu gaat alles behoorlijk goed maar zit ik toch nog met enkele vragen.
Ik kweek 4 Royal cheese van Royal Queen seeds, deze staan onder een 600W lamp, deze brand 18u/dag en hangt op 70cm hoogte, in de ruimte is het 22C,
Ze zijn nu 2weken oud, hebben nog geen voeding gekregen. ze staan in grond.
Nu vind ik dat 3 van de 4 er behoorlijk goed uitzien maar er is 1 die er anders uitziet, donkerder kleur en de blaadjes zijn precies een beetje misvormd.
Ook vind ik dat ze al behoorlijk mooi breed zijn maar in de hoogte niet veel groeien, doe ik iets fout of moet ik gewoon wat meer geduld hebben?
Kan er iemand met enige know-how me wijzen op een fout of nuttige tips geven?
Ik voeg er enkele foto's bij,
Alvast bedankt!
Ik ben een beginnende kweker, Na goede resultaten met mijn buitenkweek heb ik onlangs beslist om ook eens binnen te gaan kweken.
Nu gaat alles behoorlijk goed maar zit ik toch nog met enkele vragen.
Ik kweek 4 Royal cheese van Royal Queen seeds, deze staan onder een 600W lamp, deze brand 18u/dag en hangt op 70cm hoogte, in de ruimte is het 22C,
Ze zijn nu 2weken oud, hebben nog geen voeding gekregen. ze staan in grond.
Nu vind ik dat 3 van de 4 er behoorlijk goed uitzien maar er is 1 die er anders uitziet, donkerder kleur en de blaadjes zijn precies een beetje misvormd.
Ook vind ik dat ze al behoorlijk mooi breed zijn maar in de hoogte niet veel groeien, doe ik iets fout of moet ik gewoon wat meer geduld hebben?
Kan er iemand met enige know-how me wijzen op een fout of nuttige tips geven?
Ik voeg er enkele foto's bij,
Alvast bedankt!
Comment