Dag 25 bloei , heb problemen ( denk potassium en fhosphor tekort) sommige fan leaves beginnen geel te worden en hebben paars/rode stengels , heb een plastic bak gevuld met 10 cm zand en er zit op 5 cm diepte een warmte kabel , boven op het zand liggen 2 badkamer tegels met daarop mn potten. Rode stengels zijn dus niet van de kou , heb pk 13/14 besteld en hoop dat dit het vergelen stopt.
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
verwarming en luchtvochtigheid
Collapse
X
-
Is toch mooi beetje wiet vanaf gekomen.
Je zult weinig reacties gekregen hebben omdat dit topic als titel heeft "Klimaat: verwarming en luchtvochtigheid" en niet "3x Maple Leaf uit stek" bijvoorbeeld.
En dat het staat bij "kweken-voor-beginners" in plaats van bij de kweekverslagen
Succes met de volgende!
Comment
-
QnQStemma Tnx voor de tips ! Wist niet dat daar een topic voor was , heb haar geoogst in week 7 , ze had nog wel een paar dagen langer gekund maar mijn vriendin houd niet van een couch-lock wietje , ze is een sativa fan maar ik kan niet zo goed de hoogte in , voor nu dan maar indicas of hybrids . Mn plan van 2x WW 2x sharksbreath en een paar MLI's is mislukt omdat er bijna geen ontkiemd is , heb eergister 5 x Kalashnikova gekocht van Arjan en er is er nu 1 ontkiemd (gister in watjes gelegd) , ga ze kweken op canna terra professional onder 400 w HPS in 11 of 18 liter potten (handwater). Hoop dat dit stukken beter gaat dan de MLI's.
Comment
-
De MLI is gedroogd en aan het curen (+/- 3 dagen) en smaakt nu al heerlijk , natuurlijk heb ik een topje of 2 bij de verwarming gedroogd ( ga niet liegen)en natuurlijk was het ongelofelijk smerig maar de smaak en geur zijn citrus en zoetig , de (kleine) topjes hebben een ontiegelijk dikke laag trichomen en de high is niet heel sterk maar een perfecte daytime high voor op het werk of voor diegene die niet werken euhmmm thuis ofzo ~kaaiman~
Comment
-
vaperke ja dat zeker , ik woon in de UK en shops heb je hier natuurlijk niet , wiet kost hier 14 euro per gram en dat geld voor alle wietsoorten en het boeit niet wat voor kwaliteit de wiet is prijs blijft hetzelfde , hasj (als je het zo kan noemen) is altijd 160 pond voor een 100 gram bar , mensen hier vinden hasj pas naar hasj ruiken als er op zn minst 50% henna doorheen zit , was daarom erg blij met de olie en hasj van mn knip afval
Comment
Comment