wat vinden jullie hier van. Hoor graag jullie mening hier over [emoji1]
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mening
Collapse
X
-
Re: Mening
Oorspronkelijk geplaatst door Old Dagga View PostKan aan de foto liggen natuurlijk maar het lijkt me
weinig licht en veel schaduw, of zoals beowulf al aangeeft,
dat je wellicht nog op een laag wattage draait momemteel?!
Succes O.D.
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View PostAfhankelijk van het wattage van die lamp beetje verspilling van elektriciteit. Met 40 watt zou je voorlopig toekomen, wsl is dit er 400 of meer? De rest kan je onder dat gele licht zo ni beoordelen, buiten dat er eentje zichzelf precies goed gecamoufleerd heeft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View PostEen diepstraler, dus die kan inderdaad wel op 70cm ongeveer.
Lamp lijkt op een stellage te liggen ofzo ?
Zou dat wel even netjes ophangen.
Of misschien zie ik het niet goed eh, tis nog vroeg
Comment
-
koop een 600 wattert die je ken dimmen en boosten,en veilig kan ophangen,volgende keer grotere potten nemen zo rond de 30 liter.voorgroeien kan heel goed onder tl in kleine potjes neem er meer dan je gaat zetten,dus wil je er 5 af bloeien dan zaai je er 8 heb je met een beetje geluk de keuze om de mooiste 5 neer te zetten.koop lightmix bij de shop en een ph en ec meter en 5 liter hypro aarde voeding,dan kan je effe voorruit en komt het zeker goed.en zet ze zo neer als de 5 op een dominosteenverzonden vanaf mijn bos hut met tamtam
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door joremkrank View Postkoop een 600 wattert die je ken dimmen en boosten,en veilig kan ophangen,volgende keer grotere potten nemen zo rond de 30 liter.voorgroeien kan heel goed onder tl in kleine potjes neem er meer dan je gaat zetten,dus wil je er 5 af bloeien dan zaai je er 8 heb je met een beetje geluk de keuze om de mooiste 5 neer te zetten.koop lightmix bij de shop en een ph en ec meter en 5 liter hypro aarde voeding,dan kan je effe voorruit en komt het zeker goed.en zet ze zo neer als de 5 op een dominosteen
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toepsen View PostDit is een 600 w
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View PostAwel ja, dat is 500 a 540 watt weggegooid op deze moment. Een 9 tal kilowattuur per dag dus. Met 2 18 watt tl'en groeien ze perfect tot week 3. Bespaart je een hoop geld. Het is maar een ideetje. Verder zijn ze idd al verbrand en stapelt de ec zich op als je ze elke dag voeding geeft. Ze kunnen de eerste drie weken sowieso zonder.
Comment
Comment