Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Idd voor het snelle even kabel gebruikt dit gaat vervangen worden door draad met harde kern (nee draai er niet mee )
zijn hierbij nog kabelschoenen nodig?
en zijn er eventueel nog aanvullingen op hoe het nu volgens het getekende schema zit?
Ik wou er eigenlijk nog een 6amp automaat voor hebben vanaf wcd naar de tijdschakelaar of is dit niet nodig?
Ok top!! Bedankt!!de vraag of het nog nodig is om hem te zekeren met een 6amp automaat daar miss nog een antwoord op?
Iemand trouwens een tip voor een goede webshop voor kabel etc... ?
Ik weet niet of ik zon wartel kan bevestigen het gat waaruit de kabels komen is redelijk verneukt....
zou alles binnenin natuurlijk om kunnen draaien...!
IWISS offers high quality crimping tools online at best prices. We sell cable tools and pipe tools such as pneumatic crimping tools, connector crimping tool, wire stripper and cutter and many more. Visit our website, select product and order online, we assure you the on-time delivery.
Een installatieautomaat beschermt je elektrische installatie en bedrading tegen schade. Op het moment dat er te hoge stroom wordt gedetecteerd, zal de stroomkring onderbroken worden. Om het maximale vermogen van je installatieautomaat te berekenen vermenigvuldig je het aantal ampere van de installatieautomaat met 230V.Bekijk hier de specsheet
ik heb nog een vraag ik heb nu een fanline fan controller zonder themostaat
en ik wil er eigenlijk 1 met thermostaat is dit aan te raden...? Zo ja koop ik dan gewoon Een themostaat voor de fanline..? Of raden jullie mij een andere fancontroller aan..? Dat het wat geluid maakt is niet erg
ik heb een 500m3 22w 0,64amp torin softbox
Comment