Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Warmte problemen in 60x60x100 kast met 4x55w t neon

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Warmte problemen in 60x60x100 kast met 4x55w t neon

Die lampen geven allemaal even veel warmte.
    Ik zou persoonlijk ophouden met verbouwen, en gewoon lekker van de planten gaan genieten. Ze passen zich wel aan aan de warmte, en als er problemen komen, dan kun je die altijd nog tackelen.
    Als het op de ene plek in je kast 30 graden is, en de andere plek slechts 25, dan zit je perfect. Het hoeft niet altijd 100% super te zijn, wiet is daar sterk genoeg voor.

Je wilt het perfect doen, maar ronde 1-5 zijn altijd leer-rondes. Reken op 10 gram, dan kom je altijd beter uit dan je verwacht had
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Comment

vervang de slang die aan je filter zit door een plasticbuis waar je je filter net in kan duwen en hou de buis zo kort mogelijk.
        verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

Comment

Wat of waar haalt ge u aanzuig lucht? Hoeveel graden is die zowat? Als ge pakweg vlakbij een verwarming aanzuigt... Ik denk gwn ff mee. 30gr met die lampen en afzuiging, in de winter in een pak m beet 20gr ruimte lijkt me sterk eerlijk. Mijn afzuiging moet op zn laagste en de ruimte word wat verwarmd om aan 26 te komen onder hps in een niet veel groter tentje. Zwaardere afzuig of koelere aanzuig heb je nodig denk ik. ik gok het 2e. Mss raam op kier zetten tijdens licht periode? 185 is ook niet veel, zeker al ge dat nog door een filter moet trekken.
          verslag 1, verslag 2

Comment

20161226_094857.jpg

De fans en andere onderdelen zijn ondertussen besteld uit China en zullen over een paar week wel binnen zijn en inelkaar gesoldeerd worden en dan ga ik dat ook nog proberen.

Voor nu doe ik het hier maar gewoon mee lijkt me enigste wat ik nog wel wil gaan doen is een kleine pc fan tussen de lamp en de plantjes maar dat is even geduld hebben tot die eerdaags geleverd gaat worden.

Fijne dagen!

Comment

Iedereen bedankt voor de reacties en tips!

Zondag had ik 4 zaden in vochtig wc papier gelegd en deze waren vanochtend klaar om gepot te worden, 3x lowrider 2 en 1x big bang allebij autoflowers.

Misschien dat ik ook wel een kweekverslag open.

Comment

enige wat ik zie en waarvan ik verschiet dat niemand daar een opmerking over maakt is die stekkerdoos in je ruimte zelf !! daar had je beter iets verder over nagedacht , en die buiten je hok geplaatst

en ivm je plantjes , tzijn afjes : dus klok op 20/4 moest je dit nog ni weten

groetjes en gl
                Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Daar heb ik.eigenlijk nooit rekening meegehouden... puur 1 op 1 overgenomen, scheelt dat het LV niet al te hoog is in de kast dus zal dat hopelijk geen problemen gaan geven aangezien LV in de rest van het huis hoger ligt.

Jah klopt dat had ik al gelezen! Wou eerst de kweek op 24/0 doen maar had begrepen dat 20/4 beter moest zij .

Comment

3 week verder en de temperatuur blijkt geen enkel probleem meer te zijn !

De af's staan ondertussen al in de bloei.

Helaas kan ik geen foto's meer plaatsen dus een verslag aanmaken gaat lastig aangezien ik steeds een melding krijg dat het bestand te groot is maar wat niet het geval is.

Comment

Hey Sykes, heb ongeveer dezelfde opstellling als jou. Ook dezelfde 4x55W propagator.
                      Ik zelf heb gemerkt dat een buisventilator als wat jij hebt niet genoeg is. Ik heb een Ruck 330 m3/h, dim ik tot ongeveer 175V, werkt prima!

Comment

Hey,

Je verslag net even doorgelezen maar ziet er goed uit !

Sinds ik de potten erin gezet heb en met de fans erbij lijkt bij mij het probleem opgelost te zijn gelukkig, misschien dat die halve meter aan hoogte dat verschil wel maakt qua afzuiging tussen onze opstellingen

Comment

Laatste tijd aardig wat gele bladeren onderaan de planten gevonden en 1 plant meerdere rijen met gele bladeren, vandaag alga bloei besteld en hopen dat dat gaat helpen !

Foto's plaatsen lukt eindelijk weer !
                          Attached Files

Comment

Als die onderste bladeren de aarde in je pot aanraken worden die geel, Ik zou deze verwijderen

Comment

Heb ondertussen een kweekverslag aangemaakt en ben daar verder gegaan en heb inderdaad alle gele en kurkdroge bladeren verwijderd en ben ook met alga bloom bloei voeding begonnen en hier lijken ze goed op te gaan !

Comment

de motor van je fans geeft warmte af door de draaiing, die warmte moet ergens heen, mogelijk heeft dat iets te maken met waarom het warmer werd toen je de fan erbij zette?

Comment

Bezig...
                                X