Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Officieel nog een week maar ze blijft maar nieuwe haartjes geven,dus misschien laat ik ze nog een week langer staan...heb al twee haze stekke staan die gaan er vlak achter aan in het hokje staan nog buiten voor te groeien
Ben dus begonnen met knippen van me eerste oogst het is er tijd voor kan ze langer laten staan maar daar worden ze niet beter van denk.ik heb al twee nieuwe haze stekken staan in de voor groei waar van ik ook weer stekken van ga maken ,dus word drukke tijd maar dat verslag doe ik bij kweek verslagen denk zet nog foto er op van de. Opbrengst en de wortels van het resultaat met kweken in lange bakken....
Toppen zijn bruin de bladeren krullen helemaal,en hier en daar geef ze een nieuwe kelkje......de hoofd top was al gekniekt en sommige takjes ook ....ze hebben 11 weken in bloei gestaan er stond 10 weken voor dus ik dacht dat het er de tijd voor was...een is al geknipt de ander doe ik morgen.
Me eerste oogst onder led is binnen,heeft lang geduurd, droog en wel en God wat is ie stoned high knetter en de rest lekkere smaak en na smaak tis niet heel veel geworden maar genoeg voorlopig....54 gr
Voor 54 gram ben je bij de coffeeshop toch al een klein fortuin kwijt.
Netjes gedaan. Beetje finetunen dan kan het alleen maar meer worden volgende keer.
Toch gelukt, mooi hoor!!! Ik beter dan ik had verwacht! Maar heb je nu harde toppen of wel een beetje fluffy? Eerlijk gezegd vind ik 54 gr best nog wel veel voor 2 planten en met jouw setup!!
Ben je tevreden? Zie je nog verbeter punten of vind je prima?
Comment