ik zou graag eens zelf willen binnen kweken , max 4 plantjes
ik heb al veel gelezen , maar ik zou graag advies vragen omtrent een paar dingen waar ik niet zelf goed aan uit geraak
deze heb ik al
lamp en zaden en kast ( 1.5 m op 1.5 m hoog 2 m ) en verwarming en ventilatie ph meter ook hydra en temperatuur meter
1. wat zou ik kopen als afzuig installatie ( ben maar een arme jongen , maar mag wel een beetje kwaliteit zijn dat de boel niet in brand vlieg ) als het eventueel te warm word met koolstoffilter en geen lawaaimaker
wat raden jullie me aan
2 . welke biologische voeding voor
de stekken wortelvoeding
3. biologische voeding voor de groei
4. biologische voeding voor de bloei en wat heb ik vergeten
5 WATER hoe en welk water gebruiken , en hoe de ph vermeerderen of verminderen
voor de stekken zou ik stekgrond kopen en voor de planten koop ik aarde in een growshop of waar anders
graag zou ik jullie vragen wat ik vergeten ben , groetjes kick
en tips zijn natuurlijk ook welkom ,
prettige feestdagen en lekker stoned lopen lol
ik heb al veel gelezen , maar ik zou graag advies vragen omtrent een paar dingen waar ik niet zelf goed aan uit geraak
deze heb ik al
lamp en zaden en kast ( 1.5 m op 1.5 m hoog 2 m ) en verwarming en ventilatie ph meter ook hydra en temperatuur meter
1. wat zou ik kopen als afzuig installatie ( ben maar een arme jongen , maar mag wel een beetje kwaliteit zijn dat de boel niet in brand vlieg ) als het eventueel te warm word met koolstoffilter en geen lawaaimaker
wat raden jullie me aan
2 . welke biologische voeding voor
de stekken wortelvoeding
3. biologische voeding voor de groei
4. biologische voeding voor de bloei en wat heb ik vergeten
5 WATER hoe en welk water gebruiken , en hoe de ph vermeerderen of verminderen
voor de stekken zou ik stekgrond kopen en voor de planten koop ik aarde in een growshop of waar anders
graag zou ik jullie vragen wat ik vergeten ben , groetjes kick
en tips zijn natuurlijk ook welkom ,
prettige feestdagen en lekker stoned lopen lol
Comment