Beste forumleden van JD,
Allereerst ga ik mezelf even voorstellen;
Hallo, Ik kom uit zeeland, ben 29 jaar en ik ben al vele jaren roker van dit heerlijk goedje
Ik lees al een tijdje zo links en recht mee op dit forum en ben nu van zin om mijn eigen kweektentje op te zetten en zelf te gaan verbouwen.
Heb zelf al een beetje een setup samengesteld maar nu wil ik hierover graag jullie mening.
Voorlopig is deze als volgt;
Zelfbouwset 600 W Philips Light Gear + Osram Nav-T super bulb + Hamerslagkap
Davin Relaiskast DV12-K 2x 600W + Kachel
Hierbij ook nog aluconnect slangen en een staande ventilator
Nu enkele vraagjes;
Is dit een goede set om mee te beginnen met kweken of hebben jullie nog tips, aan- of opmerkingen?
Hoeveel planten zou ik hier in kwijt kunnen? Zat zelf te denken aan 18 stuks in 11L potten. Is dit te weinig? Potten groter nemen?
En welke voedingen raden jullie mij aan om te gebruiken?
Alvast bedankt voor jullie hulp en kennis te delen!
Groetjes R.
Allereerst ga ik mezelf even voorstellen;
Hallo, Ik kom uit zeeland, ben 29 jaar en ik ben al vele jaren roker van dit heerlijk goedje
Ik lees al een tijdje zo links en recht mee op dit forum en ben nu van zin om mijn eigen kweektentje op te zetten en zelf te gaan verbouwen.
Heb zelf al een beetje een setup samengesteld maar nu wil ik hierover graag jullie mening.
Voorlopig is deze als volgt;
Zelfbouwset 600 W Philips Light Gear + Osram Nav-T super bulb + Hamerslagkap
Davin Relaiskast DV12-K 2x 600W + Kachel
Hierbij ook nog aluconnect slangen en een staande ventilator
Nu enkele vraagjes;
Is dit een goede set om mee te beginnen met kweken of hebben jullie nog tips, aan- of opmerkingen?
Hoeveel planten zou ik hier in kwijt kunnen? Zat zelf te denken aan 18 stuks in 11L potten. Is dit te weinig? Potten groter nemen?
En welke voedingen raden jullie mij aan om te gebruiken?
Alvast bedankt voor jullie hulp en kennis te delen!
Groetjes R.
Comment