Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
hoi hoi heb vanuit zaad super silver haze staan maar ik twijfel man of vrouw kunnen jullie mij alsjeblieft helpen wil toppen dit jaar geen zaad
heb ze twee weken geleden getopt
in de oksels beginnen vertakkingen te komen krijgen dikke stam
zijn nou 5 wken oud +-
help me
Kun je voor het bloeien niet zien of het mannelijk of vrouwelijk is? want wil ze bij iemand zetten die ook planten heeft en wil die antuurlijk niet verpesten als mijne wel mannen blijken te zijn?
hoi hoi heb vanuit zaad super silver haze staan maar ik twijfel man of vrouw kunnen jullie mij alsjeblieft helpen wil toppen dit jaar geen zaad heb ze twee weken geleden getopt
Als de zaadjes van greenhouse komen; dan is het altijd vrouwelijk zaad!
Graag een reactie op deze Bigbang Autoflower.
Volgens mij is het een "stress" geval, en daardoor herma geworden,
maar het vreemde is dat de ballen onder de oksels zitten .. ( dat ik ooit deze zin zou typen lol ).
De vrouwelijke plant kun je aan vele dingen herkennen. Een vrouwelijke wiet plant ziet er gezond uit en heeft veel vertakkingen. Maar de beste manier om er achter te komen of je een mannetje of vrouwtje hebt is om te kijken naar de blad-oksel. Waar je ook aan kunt herkennen of het een vrouwtje is, is in het begin van de bloei. Bij een vrouwtje zullen dan overal haartjes aan de uit einde's van de vertakkingen komen. Ik heb nog een andere manier maar dat moet ik ff bezien voor ik dat hier post.
Ik heb een beetje plaatsgebrek, en had graag de males snel geliquideerd
Heb nu een digital microscope gekocht maar bij gebrek aan ervaring twijfel ik nog...
Graag even iemand zijn feedback ivm deze beelden.
Alvast bedankt dudes homeee2.jpg
Comment