Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mannetje / Vrouwtje
Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
-
Re: Mannetje / Vrouwtje
denk dat ik met mannetjes zit, zaadjes van vriendin gekregen die beweerde dat ze 100% feminized waren.
Omdat het men eerste keer is toch even bevestiging vragen....
2013-06-02212644.jpg
Deze is nog niet veel te zien maar wil geen valse hoop hebben dus ga ervan uit dat het ook mannelijk zal zijn.
2013-06-02212852.jpgAttached Files
Comment
-
Is mijn plant een vrouwtje? Of kan ik dat nu nog lang niet zien? Ik denk stampers te zien, maar twijfel of dat wel stampers zijn...
DSC_0454.jpg
Comment
-
Lijkt me duidelijk
Hoewel een vriend van me nog steeds twijfelt of mijn plant wel een vrouwtje is, hij zegt zelf al dat ie er geen verstand van heeft, dus dat soort opmerkingen negeer ik maar gewoon -.-
Wietplant zoom 19-07-2013.jpg
Comment
-
Help
1 van mijn 3 planten vertoont toch een iets afwijkend oksel'haar' gedrag. Ik heb hier wat fotos van de oksels van die plant geplaatst. Het gaat dus over steeds dezelfde plant.
Toch zie ik ook haartjes en toestanden. De plant ziet er ook in zijn totaliteit vrouwelijk uit (dus gezond, veel vertakkingen enzo) Maar die balletjes baren me zorgen. Zou dit een hermafrodiet kunnen zijn?
De andere 2 hebben dit m.i. niet. Wel zijn een aantal van hun haartjes bruin. Ik heb ergens gelezen dat ze dan bevrucht zouden zijn?
_DSC0698.jpg_DSC0699.jpg_DSC0700.jpg_DSC0701.jpg_DSC0703.jpg_DSC0705.jpg
Comment
-
Hallo iedereen
Mijn planten zijn ondertussen al aardig gegroeid. Een paar dagen geleden is de eerste beginnen bloeien, maar ik vrees dat het een mannetje of hermafrodiet is. Aangezien ik hier niet geheel zeker van ben hoop ik dat jullie mij hier meer duidelijkheid over kunnen brengen. Hieronder vindt u wat foto's.
Comment
Comment