Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ok hier ben ik weer. De purps zijn ondertussen in bloei aan het gaan. Er is er echter eentje bij... ik weet het niet wat ik er van moet vinden. Nogmaals dus een foto toegevoegd. Een vergroting van de stam met daarom vreemde bolletjes. Is deze plant mannelijk, vrouwelijk. Herma? Graag iemand die me snel kan zeggen hoe het zit voordat het te laat is. Thanx!
Zal eens kijken of ik nog een foto kan plaatsen. Dit is van onder bij de stam dus daar zul je geen witte haren treffen. Ik heb er nog vier staan die nu bijna 2 weken op 12/12 staan en waar je de witte haren wel ziet. Het gaat me bij deze om de vreemde 'knopjes' op de stam en wat die andere dus niet hebben. En anders moet ik 'm uit voorzorg toch maar ruimen voor mijn hele oogst zo meteen naar de haaien gaat. Vin ut alleen zo zielig altijd
Nog maar eens enkele foto's gemaakt maar eerlijk gezegd zie ik nu nog weinig verschil met de andere planten... Misschien door het gelige licht van de lamp wat lastig om te zien maar ze (?) zit toch wel vol met witte haartjes.
Ander vraagje. Nu de showgirls zich hebben laten verleiden om hun verboden vruchtjes te laten zien: is het een probleem als ik de grotere steunbladeren verwijder zodat ze ook van onder wat meer belicht worden?
Comment